// دوشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳

صحبت‌ های تکمیلی مایک ایبارا در مورد قابلیت هدیه بازی دیجیتالی ایکس باکس وان

مایک ایبارا، در صفحه توییتر خود به برخی از سوالات طرفداران پاسخ داده است که اطلاعات بیشتری از قابلیت هدیه دادن بازی‌های دیجیتالی ایکس باکس وان را مشخص می‌کند.

قابلیت هدیه دادن بازی‌های دیجیتالی در فروشگاه ایکس باکس، در حال حاضر برای کاربران ایکس باکس اینسایدر در دسترس قرار دارد و چند روز پیش نیز مایکروسافت اعلام کرد که این قابلیت به زودی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. اما پس از این خبر مایک ایبارا، نایب رییس ایکس باکس و پلتفرم بازی ویندوز در صفحه توییتر خود به برخی از سوالات طرفداران در مورد این سرویس پاسخ داده است که به آن می‌پردازیم.

یکی از کاربران در مورد اینکه اگر به شخصی بازی هدیه داده شود و او پیام‌های شخصی خود را بررسی نکند، آیا پیام حاوی بازی هدیه داده شده پس از زمان مشخصی منقضی خواهد شد یا خیر؟ ایبرا در پاسخ گفت:

شما نگران آن نباشید، پیام‌های حاوی بازی‌های هدیه داده شده هرگز منقضی نمی‌شوند. علاوه بر این، بازی هدیه داده شده همیشه در دسترس شخص دریافت کننده قرار دارد

سوال دیگری که از مایک ایبارا پرسیده شد این است که اگر بازی‌ای به شخصی هدیه داده شود و او بازی هدیه داده شده را قبلا خریداری کرده باشد، چه اتفاقی می‌افتد؟ 

ما برای این اتفاق دو گزینه در نظر گرفته‌ایم که شخص دریافت کننده به صورت دلخواه می‌تواند یکی از آنها را انتخاب کند، مورد اول اینکه او می‌تواند بازی هدیه را به شخص دیگری هدیه بدهد یا مورد دوم را انتخاب کند که مایکروسافت مبلغ صرف شده برای خرید بازی مورد نظر را به شخص دریافت کننده بازی هدیه باز پرداخت کند.

هنوز زمان دقیقی برای انتشار این قابلیت کنسول ایکس باکس وان توسط مایک ایبارا اعلام نشده است اما طبق اخبار گذشته، احتمالا خیلی زود باید منتظر این قابلیت جذاب باشیم.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده