نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۸

تاریخ تقریبی پخش فصل سوم انیمه Attack on Titan اعلام شد

ویت استودیو با انتشار پوستری، جزئیات جدیدی از تاریخ انتشار فصل سوم انیمه سریالی حمله به تایتان (Attack on Titan) را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویت استودیو اطلاعات جدیدی از تاریخ پخش انیمه Attack on Titan را منتشر کرده است. طبق خبری که وب‌سایت Crunchyroll منتشر کرده، این استودیو در حاشیه یک رویداد زنده که برای این مجموعه برگزار شده بود، اعلام کرد که فصل سوم این انیمه سریالی قرار است در ماه جولای ۲۰۱۸ (تیر-مرداد ۱۳۹۷) منتشر شود. با این حال، هنوز مشخص نیست که فصل سوم انیمه Attack on Titan در چه تاریخی در ماه جولای منتشر خواهد شد و این استودیو تنها به اعلام ماه انتشار فصل سوم این انیمه بسنده کرده است.

پیش از این در نمایشگاه انیمه اکسپو امسال اعلام شده بود که انیمه Attack on Titan برای فصل سوم تمدید شده است و فصل سوم این انیمه قرار است در سال ۲۰۱۸ منتشر شود. علاوه بر این، یک پوستر نیز از فصل سوم انیمه Attack on Titan منتشر شده است که در این تصویر هنری برخی از شخصیت‌های این انیمه قابل مشاهده هستند. این پوستر برای بازار کشور ژاپن منتشر شده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Attack on Titan: Season 3

با این حال،‌ تاکنون مشخص نشده که فصل سوم انیمه Attack on Titan قرار است در چند قسمت تولید و پخش شود. فصل اول این انیمه در ۲۵ قسمت تولید و در طی سال ۲۰۱۳ پخش شد. فصل دوم این انیمه نیز تنها در ۱۲ قسمت تولید شد که هر ۱۲ قسمت در طول سال ۲۰۱۷ به روی آنتن رفتند. با این حال، انتظار می‌رود که تعداد قسمت‌های فصل سوم انیمه Attack on Titan مانند فصل دوم آن باشد. پیش از انتشار فصل سوم، یک نسخه سینمایی بر اساس فصل دوم این انیمه تولید و در کشور ژاپن منتشر خواهد شد. این انیمه سینمایی The Roar of Awakening نام دارد و قرار است در تاریخ ۱۳ ژانویه ۲۰۱۸ (۲۳ دی امسال) اکران شود.

در خبری دیگر در ارتباط با مجموعه Attack on Titan، کمپانی برادران وارنر در دی‌ماه سال گذشته اعلام کرد که به دنبال ساخت یک اقتباس سینمایی بر اساس مانگای Attack on Titan است و دیوید هیمن نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در این فیلم حضور خواهد داشت.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده