نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۲

فصل سوم انیمه Attack on Titan در سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد

ویت استودیو با انتشار تصویری اعلام کرد که فصل سوم انیمه سریالی حمله به تایتان (Attack on Titan) در سال ۲۰۱۸ منتشر می‌شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، انیمه Attack on Titan برای فصل سوم در سال ۲۰۱۸ بازخواهد گشت. در پایان فصل دوم این انیمه بسیار محبوب، وت استودیو این خبر را تایید و اعلام کرد. در قسمت پایانی فصل دوم انیمه Attack on Titan که Scream نام داشت و شنبه شب پخش شد، تصویری منتشر و مشخص شد که فصل سوم این انیمه قرار است در سال آینده پخش شود. با این حال، هیچ اطلاعات دیگری توسط وت استودیو اعلام نشده و این کمپانی تنها به اعلام تاریخ انتشار فصل سوم این انیمه بسنده کرده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Attack on Titan Season 3

همچنین مشخص نشده است که فصل سوم انیمه Attack on Titan در چند قسمت قرار است تولید و پخش شود. فصل اول این انیمه در ۲۵ قسمت تولید و در طی سال ۲۰۱۳ پخش شد. فصل دوم این انیمه نیز تنها در ۱۲ قسمت تولید شد که هر ۱۲ قسمت در سال ۲۰۱۷ به روی آنتن رفتند. با این حال، انتظار می‌رود که تعداد قسمت‌های فصل سوم انیمه Attack on Titan مانند فصل دوم آن باشد. در خبری دیگر در ارتباط با مجموعه Attack on Titan، کمپانی برادران وارنر در دی ماه سال گذشته اعلام کرد که به دنبال ساخت یک اقتباس سینمایی براساس مانگا Attack on Titan است و دیوید هیمن نیز به عنوان تهیه کننده در این فیلم حضور خواهد داشت.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده