نویسنده: محسن حقانی
// پنجشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Time Recoil

Time Recoil یکی از بهترین بازی‌های شوتر با زاویه دید ایزومتریک برای موبایل است. با معرفی این اثر همراه زومجی باشید.

ژانر بازی‌های تیراندازی از زاویه دید بالا به پایین این روزها به‌شدت درحال شکوفایی است و ما اخیرا شاهد بازی‌های بسیار خوبی در این سبک بوده‌ایم؛ به‌تازگی دو مورد از ساخته‌های این ژانر مانند بازی Space Marshals 2 و بازی Xenowerk را برای شما معرفی کردیم که هرکدام در نوع خود تعریف فوق‌العاده‌ای از یک اثر در سبک شوتر ماجراجوئی با زاویه دید ایزومتریک (بالا به پائین) هستند.

بازی آیفون و آیپد Time Recoil ساخته‌ استودیو ۱۰ تنز (10Tons) یکی دیگر از بازی‌های خوش‌ساخت در ژانر تیراندازی با زاویه دید بالا به‌پائین است که شما را در نقش شخصی در دنیایی با سبک و سیاق سایبرپانک برای جلوگیری از نابودی شهر پاریس از دست آنتاگونیست اصلی داستان به نام مستر-تایم قرار می‌دهد. شخصیت اصلی داستان دختر جوانی است که پیش‌تر برای مستر-تایم کار می‌کرده اما بنا به دلایلی که در طول داستان به آن اشاره خواهد شد از وی جدا شده و در ماموریتی برای افزایش قدرت مقاومت و بررسی اتفاقات صورت گرفته در شهر پاریس، وارد عمل می‌شود. داستان در Time Recoil به سبک کتاب‌های کامیک و با قرار گرفتن خطوط دیالوگ در حباب‌های مشخص روایت می‌شود.

Time Recoil فستیوالی از هیجان برای طرفداران سبک شوتر سریع است

Time Recoil شما را در نقش کاراکتری با قدرت‌ سوپر قهرمانی و توانایی گذر در زمان قرار می‌دهد. در طول بازی کاراکتر اصلی داستان از خطوط زمانی متفاوت برای به‌دست آوردن ابزارهای مورد نیاز، کشتن اهداف مورد نظر، نجات دادن افراد متفاوت، منفجر کردن بمب، به‌دست آوردن اطلاعات و از این دست موارد بر علیه مستر-تایم وارد عمل خواهد شد. پیش از شروع هر مرحله یک‌نفر وظیفه‌ی شما را که شامل موارد اشاره شده می‌شود، بازگو خواهد کرد. ماموریت‌ها در بازی Time Recoil تا حد زیادی به یک‌سری پازل خشونت‌وار با سرعت عمل بسیار بالا در شباهت دارند. اساس گیم‌پلی در بازی Time Recoil به تیراندازی در حالت اسلو-موشن مربوط می‌شود و همچنین شما می‌توانید با به‌دست آوردن تعداد مشخصی قتل (Kill) توانایی‌های ویژه‌ای را به‌دست آورید. بازی ار نظر ارائه چالش به شدت شما را تحت فشار قرار خواهد داد به‌گونه‌ای که در ابتدا و تا یادگیری اصولی از مکانیزم‌های گیم‌پلی، بارها و بارها پشت سرهم خواهید مرد.

ماموریت‌ها در بازی Time Recoil تا حد زیادی به یک‌سری پازل خشونت‌وار شباهت دارند

بازی Time Recoil تا حد بسیار زیادی به بازی Hotline Miami شباهت دارد، جایی که باید با سرعت زیاد اتاق به اتاق هر جنبنده‌ای را که دیدید نابود کنید. دشمنان با یک گلوله از پای درخواهند آمد و کاراکتر اصلی داستان نیز ار این قاعده مستثنی نیست. کنترل در Time Recoil بسیار ساده و در نوع خود بسیار جذاب و پاسخگو است. شما قهرمان اصلی داستان را با آنالوگ تعبیه شده در سمت چپ حرکت خواهید داد و با استفاده از گزینه‌های موجود در سمت راست نمایشگر می‌توانید شلیک و حمله کنید. هرچه تعداد دشمنان بیشتری را در طول روند بازی به قتل برسانید، قدرت‌های ویژه‌ای نظیر متلاشی کردن دیوارها، ایجاد کرم‌چاله‌های نابودگر و از این دست موارد را به‌دست خواهید آورد، مواردی روند گیم‌پلی و جذابیت‌های آن را بیش از پیش افزایش می‌دهند. یکی دیگر از ویژگی‌های بازی مربوط به زمانی می‌شود که نهایت دقت را در کشتن دشمنان پشت سرهم و با فاصله‌ی زمانی اندک به‌خرج دهید؛ در این حالت زمان برای مدتی متوقف شده و شما می‌توانید دشمنان را پیش از آنکه متوجه حضور شما شوند نابود کنید یا کاراککتر بازی را از موقعیت خطرناک رهایی دهید.

با پیشروی در طول مراحل، چالش‌های ارائه شده توسط بازی نیز وارد سطوح جدیدتری می‌شوند؛ چالش‌هایی نظیر استفاده از نارنجک اندازها، سلاح‌های لیزری و غیره توسط دشمنان تا دشمنانی که تنها با برخورد تیر به قسمت مشخصی از بدن آنها توانایی نابود کردن‌شان را خواهید داشت. Time Recoil علی‌رقم تمرکز صرف روی بخش‌های تیراندازی، دارای المان‌های پازل نیز می‌شود، المان‌هایی نظیر تبادل اسلحه، بازکردن درهای به‌خصوص و یا کشتن دشمنان با زره‌های خاص تحت شرایط ویژه. روی هم رفته گیم‌پلی در بازی Time Recoil محفلی از آزمون و خطاست؛ جایی که باید بارها و بارها در شرایط مختلف جان خود را از دست دهید تا به مکانیزم‌ و راه‌کاره‌های مناسب جهت پیمایش در طول مسیر واقف شوید. Time Recoil فستیوالی از هیجان برای طرفداران سبک شوتر سریع است!

در کنار گیم‌پلی، دیگر ویژگی بارز در طراحی بازی Time Recoil به بخش بصری آن مربوط می‌شود. محیط‌ها و مدل‌سازی‌های کاملا سه‌ بعدی درکنار استفاده از انواع و اقسام افکت‌های تصویری گوناگون نظیر، انفجار، الکتریسیته، تخریب محیط و حتی افکت خون، چنان کیفیت فوق‌العاده‌ای را برای بخش گرافیک در Time Recoil به‌وجود آورده‌اند که مطمئنا به هیچ‌عنوان چشمان بازیکن نسبت به اتفاقات درون بازی خسته نخواهد شد. در کنار جلوه‌های بصری فوق‌العاده، بازی از صداگذاری بسیار خوبی نیز برخوردار است؛ استفاده از موسیقی متن با تم الکتروپاپ به سبک ده‌ی ۸۰ میلادی و افکت‌های صوتی بسیار با کیفیت نظیر صدای انفجار، شلیک و غیره، طراحی صدا در Time Recoil را مانند بخش بصری آن در سطح فوق‌العاده‌ای قرار می‌دهد.

برای دانلود تریلر از طریق سایت آپارات اقدام کنید

Time Recoil از آن دست بازی‌هایی است که روی یک المان خاص تمرکز می‌کند و آن را به بهترین نحو ممکن به معرض نمایش می‌گذارد. بازی Time Recoil لذت شلیک و نابودسازی انواع دشمنان با چالش‌های فوق‌العاده را به طرفداران سبک بازی‌های شوتر به طرز بی‌نقصی منتقل خواهد کرد. اگر به‌دنبال یک اثر تیراندازی ناب با چالش‌های درگیرکننده اما لذت بخش هستید، همین حالا نسبت به تهیه و دانلود بازی موبایل Time Recoil اقدام کنید. شما می‌توانید این اثر کم‌نظیر را از طریق مارکت اپ استور برای تبلت یا تلفن‌های هوشمند مبتنی بر iOS خود با قیمت ۴ دلار تهیه کنید. لازم به ذکر است علاوه بر iOS، بازی Time Recoil برای کامپیوترهای خانگی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز در دسترس قرار دارد.

دانلود بازی اندروید و آيفون Time Recoil


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده