// سه شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸

اطلاعاتی از بسته الحاقی Turning Tides بازی Battlefield 1 منتشر شد

به تازگی اطلاعات جدیدی از بسته الحاقی Turning Tides بازی Battlefield 1 منتشر شده است که نوید اسلحه‌ها و نقشه‌های جدید را می‌دهد.

طبق اخبار بازی منتشر شده، استودیو دایس، سازنده بازی Battlefield 1، از طریق Community Test Environment این بازی در حال آزمایش بسته الحاقی Turning Tides است. در واقع Community Test Environment یک محیط آزمایشی عمومی است که در جریان آن کاربران می‌توانند وارد آن شده و در دنیای تکمیل نشده محتویات جدید به تجربه بتلفیلد ۱ مشغول شوند.

همچنین ویدیویی از این محیط آموزشی منتشر شده که در جریان آن مخاطبان در حال تجربه بسته الحاقی Turning Tides بازی بتلفیلد 1 هستند. در جریان این بسته الحاقی دو نقشه جدید به نام‌های Achi Baba و Cape Helles به بازی اضافه خواهد شد و امکان دارد در زمان عرضه، محتویات اصلی با محتویات داخل این ویدیو تا حدی متفاوت باشد زیرا طبق گفته استودیو دایس، این نقشه‌ها هنوز در مرحله توسعه قرار دارند.

ظاهرا بسته الحاقی ذکر شده در ماه دسامبر عرضه خواهد شد که در آن‌جا می‌توانیم نسخه نهایی نقشه‌های بازی را مشاهده کنیم و در کنار دو نقشه ذکر شده، نقشه‌های Heligoland Bight و Zeebrugge نیز برای بازی در دست ساخت هستند که در ماه ژانویه عرضه خواهند شد. در کنار نقشه‌های بازی، شاهد حالت جدید Conquest Assault هستیم. حالتی که در جریان آن تیم دفاع کننده پایگاه‌های بازی را تصاحب کرده و بازیکنان تیم حمله کننده باید آن‌ها را از چنگ تیم مقابل در بیاورد. حال اگر تمامی پایگاه‌ها را به صورت کامل و همزمان در اختیار داشته باشید، برنده خواهید شد (البته تمامی نفرات تیم مقابل نیز کشته شده باشند). از طرفی تیم دفاع کننده با کشتن نفرات تیم حمله کننده ۲۵۰ تیکت آن‌ها را صفر کند، برنده خواهد شد.

یکی از جذابیت‌های بسته‌های الحاقی بازی Battlefield 1 اسلحه‌هایی است که در دسترس کاربران قرار می‌دهد و بسته الحاقی Turning Tides از این قاعده مستثنی نیست. در جریان این بسته الحاقی ۶ اسلحه گرم و سه اسلحه Melee برای مبارزات تن به تن به بازی اضافه خواهد شد که در ویدیو منتشر شده، بعضی از آن‌ها را مشاهده خواهید کرد. برای مثال برای کلاس Assault اسلحه‌های C96 Trench و M12P16، کلاس مدیک اسلحه‌های Farquhar-Hill (در نوع‌های مختلف) و کلاس پشتیبان اسلحه Brownin GM1917 در نظر گرفته شده است.

بسته الحاقی Turning Tides سومین بسته الحاقی بازی بتلفیلد 1 است که در ماه دسامبر عرضه خواهد شد و جدای از تمامی موارد ذکر شده، کلاس الیت Infiltrator، دو وسیله نقلیه و یک Operation جدید به بازی اضافه خواهد شد. در ادامه می‌توانید ویدیو بازی بتلفیلد ۱ در محیط آزمایشی عمومی این بازی از بسته الحاقی Turning Tides را مشاهده کنید.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده