نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

پوستر جدیدی از فصل دوم سریال Stranger Things منتشر شد

در حالی که پخش فصل دوم سریال Stranger Things هفته آینده در شبکه نتفلکیس آغاز می‌شود، این شبکه به‌تازگی پوستر جدیدی از این مجموعه تلویزیونی منتشر کرده است.

با اینکه تنها پنج روز دیگر تا آغاز پخش رسمی فصل دوم سریال اتفاقات ناآشنا (Stranger Things) در شبکه نت فلیکس باقی مانده است، اما این شبکه باز هم همینگونه ما را رها نکرد و تصمیم دارد دوباره آتش هیجان ما را شعله‌ور سازد. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت‌فلیکس پوستر هیجان‌انگیز و جدیدی از فصل دوم سریال Stranger Things منتشر کرده که ما در آن هم شاهد چهره‌های جدید و هم چهره‌های آشنایی که در فصل اول بودند هستیم.

چندی پیش ما شاهد انتشار آخرین تریلر فصل دوم این سریال فوق‌العاده پرطرفدار بودیم که به نوعی بازگشت ترس و وحشت به شهر هاوکینز را به ما نشان می‌داد. حال امروز شبکه محبوب نت‌فلیکس پوستر جدید و عجیب و غریبی از مورد انتظارترین فصل این سریال ترسناک و هیجان‌انگیز منتشر کرده است که دیدن آن خالی از لطف نیست. بیایید نگاهی به این پوستر واقعا زیبا بیندازیم:

Stranger Things 2

در این تصویر واقعا زیبا ما تقریبا شاهد تمامی شخصیت‌ها و بازیگرانی که در این فصل حضور دارند هستیم. همانطور که مشاهده می‌کنید، شخصیت الون در مرکز تصویر حضور دارد و تمام توجهات را به خود جلب می‌کند؛ در حالی که هیولای سایه بزرگ که شخصیت منفی و شرور این فصل است در پشت او قرار دارد. اگر کمی از توجه‌تان را به قسمت‌های دیگر این پوستر جلب کنید متوجه یک سری کدو تنبل‌ می‌شوید که به نظر کاملا ناسالم می‌آیند و احتمالا اشاره‌ای هم به هالووین دارند. اما آیا به نظر شما از طرف دیگر می‌تواند به ساکنان شهر هاوکینز اشاره داشته باشد که توسط دنیای وارونه و جریاناتی که آن به وجود می‌آورد قربانی شده باشند؟

در پایان فصل اول سریال Stranger Things مشاهده کردیم که ایلون توانست هیولای دموگورگان را شکست دهد و نابود کند، اما تصور می‌شد که در این صحنه او نیز کشته شده است. اگرچه سازندگان سریال مدت کوتاهی بعد تایید کردند که ایلون در فصل دوم این سریال باز خواهد گشت، اما در یکی از صحنه‌های پایانی فصل اول سریال اتفاقات ناآشنا، رئیس پلیس هاپر یک ایگو را در داخل یک جعبه گذاشت که طرفداران اعتقاد داشتند که او این ایگو را برای ایلون گذاشته است. در تریلر جدید فصل دوم این سریال مشخص شد که این نظریه درست است. با وجود این، طرفداران هیچ ایده‌ای نداشتند که ایلون قرار است چگونه به سریال بازگردد.

اتفاقات فصل دوم سریال Stranger Things یک سال پس از بازگشت ویل از دنیای وارونه جریان دارد. در حالی که به نظر می‌رسد همه چیز عادی شده و به روال معمول خود بازگشته، متوجه می‌شویم که اینطور نیست و برعکس چیزی که همه تصور می‌کنند، تاریکی کمین کرده و تمام شهر هاوکینز را تهدید می‌کند. اتفاقات سریال در سال ۱۹۸۴ جریان دارد و شهروندان شهر هاوکینز در ایالت ایندیانا در حال فراموش کردن بلاهای وحشتناکی که دموگورگان بر سر آنها آورده و اسرار آزمایشگاه هاوکینز که به نظر می‌رسد رها شده است، هستند. اما ویل بایرز برخلاف حقیقتی که همه تصور می‌کنند، هیچ‌گاه کاملا دنیای وارونه را ترک نکرده است و بازگشت او به این دنیای ترسناک را به دفعات متعدد مشاهده می‌کنیم. او در این دنیا یک موجود بسیار بزرگ و ترسناک را مشاهده می‌کند که اگر از این دنیا خارج شود هیچکس در شهر هاوکینز در امان نخواهد بود.

ملی بابی براون، وینونا رایدر، دیوید هاربر، گاتن ماتارازو، کیلب مک‌لاگلین، نوآ اشنپ، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، فین ولفهارد، جو کری، دیکر مونتگمری، سدی سنک، شان آستین، پل رایزر، لینی برتلسن و برت جلمن از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کار ساخت و تولید فصل دوم این سریال نیز بر عهده مت و راس دافر، خالقان این سریال، بوده است. فصل دوم سریال Stranger Things برای شروع پخش در تاریخ ۲۷ اکتبر سال جاری (۵ آبان) برنامه‌ریزی شده است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده