نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۲۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۱

تریلر نهایی فصل دوم سریال Stranger Things منتشر شد

به‌تازگی آخرین تریلر فصل دوم سریال اتفاقات ناآشنا (Stranger Things) منتشر شده که بازگشت ترس و وحشت به شهر هاوکینز را به ما نشان می‌دهد.

محتوای این مطلب ممکن است داستان فصل دوم سریال Stranger Things را آشکار کند

 

امروز جمعه «سیزدهم» ماه اکتبر است و چه زمانی و چه روزی برای انتشار آخرین تریلر فصل دوم سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) بهتر از امروز است که همه برای آن لحظه شماری می‌کنند. پخش فصل دوم سریال اتفاقات ناآشنا قرار است در شبکه نتفلیکس و تقریبا همزمان با مراسم هالووین آغاز شود. شما در انتهای همین پست می‌توانید این تریلر را مشاهده و دانلود کنید.

به‌تازگی تریلر وحشتناک و هیجان‌انگیز فیلم The New Mutants (جهش یافته‌های جدید) که نگاهی کلی را از اتفاقاتی که قرار است در این اثر مشاهده کنیم، در اختیار ما گذاشت، منتشر شده است. در پی انتشار این ویدیو و در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نتفلکیس هم به نوبه‌ی خود آخرین تریلر فصل دوم سریال ترسناک و البته بسیار محبوب خود، یعنی سریال اتفاقات ناآشنا را منتشر کرد.

آخرین تریلر فصل دوم این مجموعه تلویزیونی درام و ترسناک فوق‌العاده پرطرفدار، نسبت به تیزرهای قبلی که از آن منتشر شده بود صحنه‌های بیشتری را به ما نشان داد و تا حدودی به ما اعلام کرد که چه انتظاراتی باید از فصل دوم آن داشته باشیم. البته برای آن دسته از افرادی که دوست دارند با کمترین اطلاعات، جدیدترین فصل این مجموعه را مشاهده کنند توصیه می‌شود که این تریلر را مشاهده نکنند؛ زیرا ممکن است بخش زیادی از داستان را متوجه شوند. ولی اگر از آن گروه بینندگانی هستید که به اسپویل شدن یا لو رفتن داستان اهمیت زیادی نمی‌دهید، به شما پیشنهاد می‌شود که حتما این تریلر را ببینید و اصلا آن را از دست ندهید.

اتفاقات فصل دوم سریال Stranger Things یک سال پس از بازگشت ویل از دنیای وارونه جریان دارد. در حالی که به نظر می‌رسد همه چیز عادی شده و به روال معمول خود بازگشته، متوجه می‌شویم که اینطور نیست و برعکس چیزی که همه تصور می‌کنند، تاریکی کمین کرده و تمام شهر هاوکینز را تهدید می‌کند. اتفاقات سریال در سال ۱۹۸۴ جریان دارد و شهروندان شهر هاوکینز در ایالت ایندیانا در حال فراموش کردن بلاهای وحشتناکی که دموگورگان بر سر آنها آورده و اسرار آزمایشگاه هاوکینز که به نظر می‌رسد رها شده است، هستند. اما ویل بایرز برخلاف حقیقتی که همه تصور می‌کنند، هیچ‌گاه کاملا دنیای وارونه را ترک نکرده است و بازگشت او به این دنیای ترسناک را به دفعات متعدد مشاهده می‌کنیم. او در این دنیا یک موجود بسیار بزرگ و ترسناک را مشاهده می‌کند که اگر از این دنیا خارج شود هیچکس در شهر هاوکینز در امان نخواهد بود.

ملی بابی براون، وینونا رایدر، دیوید هاربر، گاتن ماتارازو، کیلب مک‌لاگلین، نوآ اشنپ، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، فین ولفهارد، جو کری، دیکر مونتگمری، سدی سنک، شان آستین، پل رایزر، لینی برتلسن و برت جلمن از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کار ساخت و تولید فصل دوم این سریال نیز بر عهده مت و راس دافر، خالقان این سریال، بوده است. فصل دوم سریال Stranger Things برای شروع پخش در تاریخ ۲۷ اکتبر سال جاری (۵ آبان) برنامه‌ریزی شده است.

برای دانلود تریلر از طریق وب‌سایت آپارات اقدام کنید


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده