نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۱

«پسرخوانده» نامزد بهترین بازی جشنواره بازی‌های موبایل خاورمیانه شد

بازی موبایل ایرانی پسرخوانده، ساخته استودیو پاییزان، نامزد دریافت جایزه بهترین بازی در جشنواره بین المللی بازی‌های موبایل خاورمیانه شده است. 

بازی پسرخوانده که به‌تازگی در بازار ایران منتشر شده است، نامزد دومین جشنواره بازی‌های موبایل حوزه خاورمیانه (IMGA) شد. آخرین ساخته شرکت پاییزان همچنین توانسته بود به‌عنوان بهترین بازی نیم سال اول کافه بازار، انتخاب شود.

یکی از بخش‌های این جشنواره، رای گیری بهترین بازی از نگاه مخاطبین است. بازی پسرخوانده یا Mafioso به‌عنوان یک بازی ایرانی، بین صد بازی برتر قرار گرفته است که شما می توانید از ۱۱ مهر با استفاده از این لینک به بازی رای بدهید. 

بازی‌هایی از کشورهای خاورمیانه مانند امارات متحده عربی، تونس، ایران، عمان، عربستان، مصر و کشور‌های دیگر در این رقابت شرکت کرده‌اند. جشنواره IMGA حوزه خاورمیانه در کشور عمان برگزار می‌شود. سال گذشته بازی‌های پوکمون و کلش رویال در بخش بین المللی عناوین اصلی را کسب کردند.

بازی پسرخوانده در بررسی زومجی نمره خوب ۷ را دریافت کرده بود که خلاصه‌ای از نقد بازی به شرح زیر است:

بازی ایرانی پسرخوانده می‌تواند با قهرمان‌های متنوع و اقتباس‌هایی که از بازی‌های خارجی داشته‌ است به بازی موبایل جذابی در گوشی شما تبدیل شود. با این حال هنوز هم محدودیت‌هایی در بازی دیده می‌شود که روند بازی را کند کرده است و باعث شده تا روند نه‌چندان درگیر کننده‌ای را شاهد باشیم. هرچند قهرمان‌ها با مهارت‌های‌شان ویترینی از انتخاب‌ها را در مقابل شما می‌گذارند، اما آزادسازی کند آنها به‌ویژه ارائه قطره‌ چگانی کاپ‌ها می‌تواند شما را از ادامه پسرخوانده خسته کند. هرچند هنوز هم طراحی‌ها و انیمیشن‌های قابل تحسین، صداگذاری شخصیت‌ها و سیستم ارتقاء و تنوع قهرمان‌ها می‌تواند شما را درگیر رقابت‌های آنلاین با سایر بازیکنان کند و از تجربه این بازی لذت ببرید. 

دانلود بازی اندروید پسرخوانده

دانلود کافه بازار Cafe Bazzar


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده