نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۹

معرفی بازی موبایل Game of Thrones: Conquest

Game of Thrones: Conquest یک بازی اندروید و آیفون با محوریت سریال بازی تاج و تخت است که در ادامه آن را معرفی خواهیم کرد.

زمانی که یک مجموعه به محبوبیت بالایی دست پیدا می‌کند، معمولا انتشار محتویات دیگر مرتبط با آن آغاز می‌شود. سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) هم از این قاعده مستثنی نیست و پیش از این یک بازی داستان-محور توسط استودیو تل‌تیل گیمز بر اساس آن ساخته شده است و حال کمپانی برادران وارنر، یک بازی اندروید و آیفون مرتبط با آن و با نام Game of Thrones: Conquest منتشر کرده است که در این قسمت از معرفی بازی موبایل زومجی، سراغ آن رفته‌ایم. 

بازی Game of Thrones: Conquest یک بازی استراتژیک و یادآور بازی‌هایی چون Clash of Kings است. به همین دلیل هم در این بازی کنترل مستقیمی در جنگ‌ها ندارید و باید بیش‌تر روی مواردی مثل جمع‌آوری منابع، ساخت‌وساز و گسترش قلمرو کار کنید. داستان بازی از این قرار است که در ابتدا دنریس تارگرین که سودای نشستن بر تخت پادشاهی را دارد، از شما می‌خواهد تا با لشکری به شمال بروید و از دیوار بزرگ در برابر وایت واکر‌ها محافظت کنید. پس از موفقیت شما در این کار که البته بسیار هم ساده است و عملا کار خاصی انجام نمی‌دهید، وی یک قلعه به شما واگذار می‌کند تا بتوانید بیش‌تر در پس گرفتن تاج پادشاهی به او کمک کنید.

Game of Thrones: Conquest شباهت زیادی به بازی Clash of Kings دارد

از اینجا به بعد بازی به یک اثر استراتژیک مثل Clash of Kings تبدیل می‌شود. اولین هدف شما در بازی، ساختن بناهای مختلف در داخل قلعه است؛ بنا‌هایی که برای تولید غذا یا به دست آوردن نیرو‌های بیش‌تر استفاده می‌شوند. در مجموع شاهد بنا‌های زیادی در بازی هستیم که هریک به نوعی کمک‌حال شما خواهند بود. در این بین تیریون لنیستر هم به‌عنوان مشاور حضور دارد و با انجام کار‌هایی که وی به‌تان محول می‌کند، می‌توانید پاداش‌های مختلفی از او دریافت کنید؛ چرا که به قول خودش یک لنیستر همیشه بدهی‌اش را پرداخت می‌کند!

اما پس از ساخت‌وساز اولیه در قلعه، نوبت به آماده کردن یک لشکر می‌رسد و پس از آن می‌توانید شروع به فتح و گسترش قلمرو کنید. برای مثال در اطراف قلعه شما، قلعه دیگر بازیکنان نیز وجود دارد که می‌توانید به آن‌ها حمله و منابع‌شان را غارت کنید. از طرف دیگر، دقیقا مثل بازی Clash of Kings، شاهد منابع مختلفی مثل چوب، طلا و سنگ هم در قسمت‌های مختلف نقشه هستیم که با اعزام نیرو به محل آن‌ها، می‌توانید آن‌ها را به دست بیاورید. روی نقشه یک سری موجودات یا مثلا کمپ راهزن‌ها هم وجود دارند که از بین بردن آن‌ها هم پاداش خوبی برای‌تان در پی خواهد داشت. 

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

یکی دیگر از ویژگی‌های بازی Game of Thrones: Conquest، امکان عضو شدن در کلن‌های مختلف است که این امر باعث می‌شود بتوانید منابع مختلفی را از دوستان‌تان دریافت کنید یا پس از هماهنگی با یکدیگر، با نیرو‌هایتان به صورت مشترک به جایی حمله و آن را غارت کنید. Game of Thrones: Conquest همچنین یک بازی رایگان است و مثل اکثر بازی‌های رایگان، از خرید‌های درون برنامه‌ای نیز پشتیبانی می‌کند که البته تاثیر خیلی عمیقی روی روند بازی ندارند. 

کمپانی برادران وارنر چند وقتی است که سراغ مجموعه‌های بزرگ رفته و بازی موبایل آن‌ها را منتشر می‌کند و چندی پیش هم معرفی بازی موبایل Middle-earth: Shadow of War این کمپانی را در زومجی خواندید. Game of Thrones: Conquest با اینکه بازی خیلی متفاوتی در مقایسه با آثار موجود نیست، اما قطعا برای علاقه‌مندان مجموعه بازی تاج و تخت تجربه آن و دیدن شخصیت‌های این سری در آن، لذت‌بخش خواهد بود. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Game of Thrones: Conquest


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده