نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸

جرد لتو کارگردان فیلم Suicide Squad 2 را ستایش کرد

جرد لتو در مصاحبه جدید خود کارگردان فیلم Suicide Squad 2 را ستایش کرد، اما او از ادامه حضور خود در دنیای سینمایی دی‌سی مطمئن نیست.

فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) در سال ۲۰۱۶ به‌روی پرده‌های سینما رفت و با وجود عملکرد بسیار خوبی که در گیشه داشت، اما نتوانست نظر منتقدان و طرفداران دنیای دی سی را جلب کند. همچنین واکنش‌ها نسبت به شخصیت جوکر با بازی جرد لتو، بسیار متوسط بود و بسیاری را ناامید کرد. لتو برای بازی در فیلم Dallas Buyers Club (باشگاه خریداران دالاس) برنده جایزه اسکار شده است. با این حال، بسیاری اعتقاد دارند که او زمان مناسبی را در فیلم Suicide Squad نداشت و نمی‌توانست عملکرد بهتری را داشته باشد و این گروه دوست دارند که بار دیگر به لتو فرصتی داده شود تا نقش جوکر را در دنیای سینمایی دی‌سی بازی کند.

ماه گذشته، کمپانی برادران وارنر گاوین اوکانر، کارگردان فیلم‌هایی چون غرور و افتخار (Pride and Glory)، مبارز (Warrior) و حسابدار (The Accountant)، را به عنوان کارگردان فیلم جوخه انتحار ۲ (Suicide Squad 2) انتخاب و معرفی کرد. حال در مصاحبه با وب‌سایت کولیدر، جرد لتو به ستایش اوکانر پرداخته است، اما او مطمئن نیست که در این فیلم یا فیلم جوکر و هارلی کوئین (Joker/Harley Quinn) بار دیگر نقش جوکر را بازی کند. با وجود اینکه پیش از این لتو از برنامه خود برای بازگشت به دنیای سینمایی دی‌سی گفته بود، اما او در این مصاحبه گفت که در حال حاضر کاملا از بازگشت به این دنیای سینمایی و بازی در نقش جوکر مطمئن نیست. با این وجود، لتو در مورد انتخاب اوکانر برای کارگردانی فیلم Suicide Squad 2 و آینده خود در دنیای سینمایی دی‌سی گفت:

بخش‌های زیادی در حال تغییر هستند و ما باید در آینده ببینیم که چه اتفاقی خواهد افتاد. من فکر می‌کنم که گاوین فوق العاده با استعداد است و به نظر می‌رسد که او گزینه بسیار مناسبی برای کارگردانی فیلم Suicide Squad 2 است. من فکر می‌کنم که گاوین یک فیلمساز با استعداد است و من واقعا دوست دارم که با او کار کنم.

Suicide Squad Joker

در حال حاضر، حضور یا عدم حضور لتو در فیلم Suicide Squad 2 یا فیلم Joker/Harley Quinn مشخص و شفاف نیست، اما چیزی که روشن به نظر می‌رسد این است که تغییر بازیگر نقش جوکر برای کمپانی برادران وارنر راه حل راحت‌تری است. ماه گذشته، کمپانی برادران وارنر و دی‌سی کامیکس از ساخت فیلم مستقل شخصیت جوکر (Joker) خبر دادند. این فیلم قرار است به ریشه‌های شخصیت جوکر بپردازد و کارگردانی آن بر عهده تاد فیلیپس، کارگردان فیلم The Hangover خواهد بود و مارتین اسکورسیزی نیز به عنوان تهیه کننده در این فیلم حضور خواهد داشت. با این حال، قرار نیست لتو نقش جوکر را در این فیلم بازی کند و بازیگر دیگری قرار است نقش این شخصیت را در این فیلم بر عهده بگیرد.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده