// شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۹

بازی Cuphead بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته است

استودیو MDHR از طریق وبسایت رسمی خود اعلام کرده است که بازی Cuphead تا به حال بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته است.

سه سال پیش در نمایشگاه E3 2014 و کنفرانس خبری مایکروسافت، بازی Cuphead معرفی شد و با تاخیرهایی که در پروسه ساخت این اثر به وجود آمد، بالاخره دو هفته پیش بازی Cuphead برای ایکس‌باکس وان و کامپیوتر عرضه شد. یک بازی اکشن پلتفرمر که حسابی مخاطب خود را به چالش می‌کشد.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو MDHR، سازنده و ناشر بازی Cuphead، در وبسایت رسمی خود اعلام کرد که این بازی تا به امروز بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته است. البته ذکر نشده که این رقم با توجه به فروش بازی روی ایکس‌ باکس وان و کامپیوتر بوده است یا خیر. برادران مولدنهاور در این باره می‌گویند:

ما چند سال گذشته را به صورت خستگی ناپذیر در حال کار روی بازی Cuphead بودیم تا بتوانیم آن چیزی که دوست داریم و در نظر گرفته‌ایم را برای مخاطبان ساخته و عرضه کنیم. همچنین بسیار خوشحال و هیجان‌زده هستیم که تعداد زیادی از بازیکنان Cuphead را تجربه کرده‌اند و این نشان می‌دهد که تمامی سختی‌های پروسه ساخت بازی، ارزشمند بوده است.

بازی Cuphead توانست از زومجی نمره بسیار خوب ۹ را دریافت کند. زومجی در خلاصه نقد خود می گوید:

در رابطه با Cuphead نیاز به زدن حرف‌های اضافه نیست. اگر دل‌تان یک پلتفرمر معرکه با تصویرسازی‌هایی دوست‌داشتنی و فضاسازی مثال‌زدنی می‌خواهد که در خلال دقایقش باید با یک مشت باس عجیب و غریب بجنگید و دنیایی تیر جادویی شلیک کنید، این اثر خواستنی و شدیدا سخت را به هیچ عنوان از دست ندهید.

همچنین خبری منتشر شد حول صحبت‌های فیل اسپنسر و تجربه‌اش از بازی Cuphead که در جریان آن، اسپنسر به موفقیت فروش این بازی اشاره کرده بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده