نویسنده: سارا مرتضوی
// جمعه, ۲۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰

فیل اسپنسر موفق به تمام کردن بازی Cuphead نشده است

فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس کمپانی مایکروسافت، به‌تازگی اعلام کرده که هنوز بازی Cuphead را تمام نکرده و برای این کار خود دلیلی موجه آورده است.

آن‌طور که در اخبار گوشه و کنار دنیای بازی به گوش می‌رسد، فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس باکس کمپانی مایکروسافت هنوز نتوانسته بازی پلتفرمر تحسین‌شده Cuphead را به پایان برساند. این در حالی است که اسپنسر خود به‌شخصه یکی از عوامل اصلی در به انحصار درآمدن این بازی برای کنسول ایکس باکس وان بوده است.

علاوه بر تمام این‌ها، ناگفته پیدا است که یکی از مزایای رؤیایی جایگاه اسپنسر در کمپانی مایکروسافت، امکان تجربه تمامی بازی‌ها پیش از عرضه جهانی آن‌ها است. اگرچه اسپنسر ادعا کرده که تمامی باس‌های بازی را قبل از عرضه آن شکست داده، اما هنوز موفق نشده نسخه اصلی منتشر شده بازی را تمام کند. البته که رئیس ایکس‌باکس دلیل موجهی هم برای این کار خود ارائه کرده است:

فکر می‌کنم قبل از انتشار بازی تمام باس‌ها را شکست داده بودم. اما، نه، متاسفانه از آن‌جایی که چهار هفته پشت سر هم در سفر بودم، وقت کافی برای بازی‌کردن نداشتم.

اسپنسر هم‌چنین در رابطه با این بازی گفت که Cuphead‌ تا به حال به فروش قابل توجهی دست پیدا کرده، اما در عین حال اشاره‌ی دقیقی هم به عدد این فروش نکرد. اسپنسر گفت:

من برای استودیوی سازنده بازی بسیار خوشحالم. آن‌ها زمان زیادی روی این بازی کار کردند و به همین دلیل هم توانستند به موفقیت دست پیدا کنند و به فروش بالایی برسند. این بازی هم‌چنین توانسته تا این لحظه بازخوردهای بسیار مثبتی هم دریافت کند.

لازم به ذکر است بازی Cuphead برای همیشه انحصاری ایکس باکس وان و پی سی باقی می‌ماند. این بدین معنا است که کاربران پلی استیشن 4 باید تجربه این بازی فوق‌العاده و منحصربه‌فرد روی کنسول خود را برای همیشه فراموش کنند. از طرفی دیگر اسپنسر ادعا کرده که این نسخه‌ از بازی Cuphead که در حال حاضر در اختیار بازیکنان قرار دارد، بدون حمایت‌های مالی کمپانی مایکروسافت به هیچ وجه قابل دسترسی نبوده است. اسپنسر در این باره گفته:

تیم سازنده بازی ایده‌های بلندپروازانه‌ای در سر داشت. به همین دلیل ما نیز در کنار آن‌‌‌ها به‌دنبال سرمایه‌گذاری بیش‌تر روی این بازی بودیم. ما فرصت‌های بسیاری (برای این بازی) می‌دیدیم. به همین دلیل نیز توانستیم این بازی را به‌طور انحصاری برای کنسول ایکس‌باکس وان درآوریم؛ بازی‌ای که مطمئناً بدون سرمایه‌گذاری ما به این شکلی که امروزه می‌بینید، در نمی‌آمد.

اگر هنوز بازی سخت و در عین حال جذاب Cuphead‌ را تجربه نکرده‌اید، می‌توانید نگاهی به بررسی این بازی از نگاه زومجی بیندازید. برای باقی خبرهای مربوط به این بازی نیز می‌توانید به صفحه Cuphead در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده