// شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۴

Child of Eden به همراه دو بازی دیگر به Backward Compatibility راه پیدا کرد

مایکروسافت سه بازی دیگر را به فهرست سرویس پشتیبانی از بازی‌های نسل گذشته ایکس‌باکس وان یعنی Backward Compatibility اضافه کرد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی پیرامون سرویس Backward Compatibility کنسول ایکس‌باکس وان، کمپانی مایکروسافت اعلام کرد که سه بازی از کنسول ایکس‌باکس 360 به کنسول نسل هشتمی‌اش راه پیدا کرده است و هم اکنون کاربران می‌توانند آنها را تجربه کنند.

اولین اثر به بازی Child of Eden مربوط می‌شود که در سبک اکشن و ریتمیک به دست تتسویا میزوگوچی، سازنده بازی تحسین شده Rez، طراحی شده است. بازی مذکور روی ایکس‌باکس 360 از کینکت (Kinect) پشتیبانی می‌کرد اما تجربه بازی با کنترلر‌ها نیز امکان پذیر بود. در حالی که بازی Child of Eden به زیبایی Rez‌ طراحی نشده است اما می‌توان آن را یکی از آثار قدرتمند Backward Compatibility یاد کرد.

اثر بعدی یعنی بازی KOF Sky Stage است که بر پایه مجموعه King of Fighters توسعه یافته و در سبک Shoot-em-up طراحی شده است. بازی Goat Simulator نیز به فهرست‌ Backward Compatibility اضافه شده است. گفتنی است که بازی مذکور پیش‌تر برای ایکس‌باکس وان نیز عرضه شده بود و سازندگان با این امر قصد دارند که به کاربرانی که این بازی را روی ایکس‌باکس 360 در اختیار دارند، اجازه دهند که آن را به طور رایگان روی کنسول جدیدشان تجربه کنند. همانند همیشه اگر نسخه فیزیکی هر یک از بازی‌ها را روی ایکس‌باکس 360 در اختیار دارید می‌توانید تنها با وارد کردن دیسک در کنسول ایکس‌باکس وان به تجربه آن بپردازید. در صورتی که بازی‌های یاد شده را به طور دیجیتالی در کنسول نسل گذشته تجربه می‌کردید می‌توانید هم‌اکنون آنها را در فهرست‌ بازی‌های کنسول جدیدتان پیدا و دانلود کنید.

goat simulator

بازی‌های یاد شده دومین سری از بازی‌های Backward Compatibility است که در ماه جاری به این سیستم راه پیدا کرده است، طوری که چندی پیش شاهد اضافه شدن چند نسخه از مجموعه Fable بودیم. سازندگان به تازگی اعلام کردند که سیستم یاد شده برای کنسول ایکس‌باکس اوریجینال هنوز در دست ساخت قرار دارد و سال جاری در دسترس طرفداران قرار می‌گیرد.

برای اطلاع از خبر‌های پیشین مربوط به سیستم پشتیبانی از بازی‌های نسل گذشته ایکس‌باکس وان می‌توانید به صفحه رسمی سرویس Backward Compatibility در زومجی مراجعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده