// جمعه, ۲۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

قابلیت Backward Compatibility ایکس باکس اورجینال تا پایان سال ۲۰۱۷ منتشر می‌شود

فیل اسپنسر طی مصاحبه‌ای، با اعتماد به نفس کامل از عرضه قابلیت Backward Compatibility بازی‌ها ایکس باکس اورجینال برای کنسول ایکس باکس وان تا پایان سال ۲۰۱۷ خبر داد.

یکی از خبر‌های سورپرایز کننده و داغ مایکروسافت در کنفرانس E3 2017، اضافه شدن قابلیت اجرای بازی‌های ایکس باکس اورجینال از طریق سرویس Backward Compatibility به کنسول ایکس باکس وان بود. طبق اعلام قبلی، این ویژگی قرار بود تا پایان سال ۲۰۱۷ میلادی در دسترس کاربران ایکس باکس وان قرار گیرد. با توجه به سکوت خبری مایکروسافت در مورد این قابلیت، به نظر می‌رسید آنها نتوانند تا پایان سال ۲۰۱۷ وعده خود را عملی کنند اما طبق صحبت‌های فیل اسپنسر مدیر ایکس باکس، که به تازگی با وب‌سایت گیم‌اسپات انجام داده است، او با اعتماد به نفس از منتشر شدن این ویژگی تا پایان سال ۲۰۱۷ سخن گفته است.

زمانی که فیل اسپنسر با سوال «Backward Compatibility برای بازی‌های ایکس باکس اورجینال در چه مرحله‌ای قرار دارد؟» مواجه شد، در پاسخ چنین بیان کرد:

به زمان عرضه این قابلیت خیلی نزدیک هستیم، خیلی. من زمانی که به داشبورد کنسول خودم مراجعه می‌کنم بازی‌های زیادی را می‌بینم و می‌دانم هنوز لیست بازی‌های ایکس باکس اورجینال را معرفی نکرده‌ایم. ما باید این کار را با شرکا و همکاران خود بررسی کرده و سپس به معرفی آنها بپردازیم. هنوز کار‌هایی برای انجام داریم اما من احساس خوبی دارم. بازی‌ها فوق‌العاده به نظر می‌رسند. 

او سپس در جواب این سوال «فکر می‌کنید تا پایان سال ۲۰۱۷ این قابلیت عرضه شود؟» گفت:

بله حتما

همچنین فیل اسپنسر در مورد قابلیت اجرای بازی‌های ایکس باکس اورجینال بر روی کنسول ایکس باکس وان ایکس چنین اعلام کرد:

چیزهای جالبی در مورد اجرای بازی‌های ایکس باکس اورجینال بر روی کنسول ایکس باکس وان ایکس وجود دارد که ما بعدا به طور مفصل به آنها خواهیم پرداخت و من فکر می‌کنم کاربران از شنیدن آنها شگفت زده خواهند شد.

همانطور که گفته شد، هنوز لیست بازی‌های ایکس‌باکس اورجینال که از طریق سرویس Backward Compatibility برای کنسول ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود، اعلام نشده است اما فیل اسپنسر در طول مصاحبه خود به دو بازی Crimson Skies و  Fuzion Frenzy اشاره کرده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده