نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱

سیلوستر استالونه کارگردان فیلم Creed 2 خواهد بود

سیلوستر استالونه تایید کرد که او کارگردانی فیلم کرید 2 (Creed 2) را بر عهده گرفته است.

مجموعه راکی (Rocky) یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های دنیای سینما است. این مجموعه، داستان یک مشت‌زن حرفه‌ای به‌نام راکی بالبوآ با بازی سیلوستر استالونه را روایت می‌کند و تا به امروز ۶ فیلم از مجموعه Rocky تولید و منتشر شده است. اولین فیلم Rocky در سال ۱۹۷۶ اکران شد و در سال ۲۰۱۵ فیلم کرید (Creed) که دنباله‌ای برای این مجموعه است، به‌عنوان هفتمین فیلم مجموعه راکی تولید و منتشر شد تا بار دیگر شاهد هنرنمایی استالونه در نقش راکی باشیم. استالونه برای بازی در این فیلم نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. او پیش از این نیز برای بازی در فیلم Rocky نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شده بود.

کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه فیلم Creed بر عهده رایان کوگلر، کارگردان فیلم Fruitvale Station و فیلم Black Panther (پلنگ سیاه) بوده است و بازیگرانی چون مایکل بی جردن، سیلوستر استالونه، تسا تامپسون، فیلیسیا رشاد و آنتونی بلیو، در این فیلم حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. بودجه ساخت فیلم Creed تنها ۴۰ میلیون دلار بود، اما این فیلم موفق شد بیش از ۱۷۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. پس از موفقیت این فیلم، ساخت دنباله فیلم Creed تایید شد. با این حال، تاکنون تنها نقش‌آفرینی دوباره جردن در نقش آدونیس جانسون کرید و استالونه در نقش راکی در فیلم Creed 2 تایید شده و تا به امروز بازگشت کوگلر برای کارگردانی این فیلم تایید نشده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان فیلم Creed 2 رسما تایید و معرفی شده است.

Creed

استالونه با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که او کارگردانی فیلم Creed 2 را بر عهده گرفته است. استالونه اضافه کرد که او قرار است بار دیگر در نقش راکی در کنار جردن در این فیلم نقش‌آفرینی کند. استالونه همچنین تایید کرد که فیلمبرداری و تولید فیلم Creed 2 از سال آینده میلادی آغاز خواهد شد. پیش از این خبرهایی منتشر شده بود مبنی بر اینکه فیلمبرداری و تولید این فیلم قرار است از ماه فوریه سال ۲۰۱۸ (بهمن یا اسفند امسال) آغاز شود. علاوه بر کارگردانی و بازیگری، استالونه به‌عنوان تهیه‌کننده نیز در فیلم Creed 2 حضور خواهد داشت. با این حال، هنوز تاریخ اکران این فیلم مشخص و اعلام نشده است، اما ممکن است که این فیلم برای اکران در اواخر سال ۲۰۱۸ آماده شود.

استالونه چندان با کارگردانی فیلم‌های مجموعه راکی بیگانه نیست و او پیش از این کارگردانی چهار قسمت از هفت قسمت گذشته این مجموعه را که شامل راکی ۲ (Rocky II)، راکی ۳ (Rocky III)، راکی ۴ (Rocky IV) و راکی بالبوآ (Rocky Balboa) می‌شود، بر عهده داشته است. همچنین مدتی پیش تایید شد که دولف لاندگرن برای بازی دوباره در نقش ایوان دراگو، در فیلم Creed 2 باز خواهد گشت. در حال حاضر فیلمنامه این فیلم مراحل نوشتن و بازنویسی را سپری می‌کند، اما تاکنون فیلمنامه‌نویس فیلم Creed 2 معرفی نشده است.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده