نویسنده: رضا علمی
// دوشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

فیلمبرداری Creed 2 از سال 2018 آغاز خواهد شد

سیلوستر استالونه با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به آغاز فیلمبرداری قسمت دوم فیلم Creed (کرید) از سال ۲۰۱۸ میلادی اشاره کرد.

علی‌رغم این موضوع که قسمت دوم فیلم Creed (کرید) هنوز در مراحل ابتدایی پیش تولید قرار دارد، ولی سیلوستر استالونه همواره طرفداران خود را در جریان روند پیشروی این فیلم قرار می‌دهد. چندی پیش بود که سیلوستر استالونه دستنویس فیلمنامه Creed 2 را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. وی قول داد که در این فیلم بار دیگر در مقابل شخصیت ایوان دراگوی (با بازی دولف لاندگرن) معروف به Rocky IV (راکی ۴ - ۱۹۸۵) قرار بگیرد. همین گفته کافی است که طرفداران مجموعه راکی و فیلم ابتدایی Creed برای اکران فیلم جدید لحظه‌شماری کنند. با اینکه هنوز استودیوی سازنده قسمت دوم فیلم Creed و شخص سیلوستر استالونه تاریخ دقیق اکران فیلم را اعلام نکرده‌اند (شایعاتی وجود داشت که شاید فیلم در سال ۲۰۱۷ اکران شود که خب قطعاً این اتفاق طی چند ماه آینده رخ نخواهد داد)، ولی به نظر می‌رسد که استالونه پیشرفت خوبی داشته است و فیلم با سرعتی زیاد در دست ساخت است.

روز جمعه سیلوستر استالونه پستی از قسمت قبلی فیلم Creed را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و در زیر آن به این موضوع اشاره کرد که فیلمبرداری قسمت جدید این فیلم از سال ۲۰۱۸ میلادی آغاز خواهد شد. سایت وِرایتی (Variety) هم با توجه به تأیید این خبر توسط استودیو مترو گلدوین مایر، بدین موضوع اشاره داشت که فیلم مراحل تولید خود را می‌گذراند. هنوز اطلاعات بیشتری از فیلم Creed به بیرون درز نکرده است. در حال حاضر هم به نظر می‌رسد بهترین منبع برای به دست آوردن اطلاعات از روند ساخت فیلم مورد انتظار Creed 2، صفحات مجازی سیلوستر استالونه باشد که با گذاشتن پست‌هایی مرتبط با این فیلم، طرفداران را در جریان مراحل ساخت آن قرار می‌دهد.

Creed-II

البته به این نکته هم باید اشاره داشته باشیم که هنوز موارد زیادی مانده است که باید در مورد آن‌ها تصمیم قطعی گرفته شود. در کنفرانس خبری فیلم ابرقهرمانی Black Panther (پلنگ سیاه) مارول با حضور رایان کوگلر، کارگردان فیلم و مایکل بی. جردن، خبرنگاران سؤالات زیادی را در مورد نحوه همکاری این دو با فیلم Creed 2 پرسیدند. لازم به گفتن نیست که در فیلم ابتدایی حضور مایکل بی. جردن در نقش آدونیس جانسن و نیز کارگردانی رایان کوگلر از نقاط قوت فیلم به شمار می‌رفت. بسیاری از طرفداران علاقمندند بار دیگر شاهد نقش‌آفرینی مایکل بی. جردن، این ستاره آینده‌دار سینمای هالیوود، در فیلم جدید سیلوستر استالونه باشند. در هر صورت باید منتظر اخبار آتی بمانیم و چشم به صفحه اینستاگرام سیلوستر استالونه داشته باشیم تا اطلاعات بیشتری از قسمت دوم فیلم Creed مشخص شود.

با اینکه هنوز تاریخ دقیق اکران فیلم اعلام نشده است، ولی به نظر می‌رسد که استالونه و استودیوی سازنده پیشرفت خوبی داشته‌اند و فیلم با سرعت زیادی در دست ساخت است

قسمت اول فیلم Creed، محصول سال ۲۰۱۵، توانست با بودجه‌ی ۳۵ میلیون دلاری چیزی نزدیک به ۱۷۴ میلیون دلار در گیشه فروش کند. بازگشت دوباره‌ی راکی به رینگ مبارزه به عنوان مربی با بازخورد بسیار خوبی میان تماشاگران همراه شد و علاوه بر جلب رضایت تماشاچیان، بسیار مورد تمجید و تحسین منتقدان قرار گرفت و این فیلم جوایز زیادی را هم برنده شد. سیلوستر استالونه دوست‌داشتنی و سالخورده نیز توانست جایزه‌ی بهترین بازیگر گلدن گلوب را از آن خود کند. وی نامزد جایزه‌ی اُسکار نیز شد که البته بازی فوق‌العاده مارک رایلنس در فیلم Bridge of Spies (پل جاسوس‌ها - ۲۰۱۵) استیون اسپیلبرگ، نگذاشت سیلوستر استالونه این جایزه را هم به خانه ببرد.  

این‌طور به نظر می‌رسید که فیلم جدید فلش‌بکی به اتفاقات پیش از مرگ آپولو کرید خواهد زد.

فیلم‌نامه‌ فیلم ابتدایی را رایان کوگلر و آرون کاوینگتون بر اساس یکی از شخصیت‌های مجموعه‌ فیلم‌های راکی نوشتند. رابرت چارتوف، اروین وینکلر، چارلز وینکلر، ویلیام چارتوف، دیوید وینکلر، کوین کینگ و سیلوستر استالونه از تهیه‌کنندگان آن فیلم بودند. مدیر تولید نیز نیکولاس استرن بود.


منبع Screencrush
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده