// پنجشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۹

عبور Let It Die از مرز یک میلیون دانلود

بازی رایگان اکشن Let It Die بیش از یک میلیون بار دانلود شده است؛ به مناسبت این امر آیتم‌های رایگانی نیز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

بلاخره بعد از مدت‌ها انتظار بازی رایگان Let It Die در تاریخ ۱۲ آذر ماه (دسامبر) برای پلی‌استیشن 4 عرضه شد، حال گوئیچی سودا (معروف بهSuda51)، کارگردان بازی، آمار دانلود‌های این بازی را ارایه کرده است.

گونگ‌هو آنلاین اینترتینمنت (GungHo Online Entertainment)، ناشر بازی، اعلام کرد که از تاریخ انتشار بازی یعنی ۱۲ آذر ماه (۳ دسامبر) تا به حال این بازی بیش از یک میلیون بار دانلود در آمریکای شمالی و اروپا داشته است.  این بازی در جریان رویداد PlayStation Experience 2016 به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه شده است.

به مناسبت این امر استودیو گرس‌هاپر منیوفکچر (Grasshopper Manufacture) اعلام کرد که کاربران می‌توانند از دت‌متال رایگان این بازی از تاریخ ۱۷ الی ۱۹ دی ماه (۶ الی ۸ جولای) بهره ببرند. کاربران با ورود به بازی می‌توانند دت‌متال رایگان را در روز‌های یاد شده از جعبه جوایز (Reward Box) داخل بازی دریافت کنند.

بازی رایگان Let It Die در جریان رویداد E3 2014 سونی به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 معرفی شد. کاربران با اتمام مراحل و جستجو در محیط‌های بازی می‌توانند آیتم‌ها و دت‌متال این بازی را پیدا کنند یا اینکه آن را از طریق خرید‌های درون برنامه‌ای خریداری کنند. با تهیه این آیتم‌ها کاربران می‌توانند مراحل سخت این بازی را با  کمک آنها به اتمام برسانند.

بازی اکشن Let it Die هم اکنون برای پلی‌استیشن 4 در آمریکای شمالی و اروپا قابل دانلود است، قرار است این بازی برای کاربران ژاپنی در تاریخ ۱۴ بهمن ماه  (۲ فوریه) منتشر شود.

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده