// یکشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۳

Let It Die بازی جدید سازنده Killer7 عرضه شد [PSX 2016]

استودیو گرس‌هاپر منیوفکچر (Grasshopper Manufacture) بازی جدید و رایگان خود به نام Let It Die را منتشر کرد. 

در مراسم PlayStation Experience 2016 اعلام شد که بازی Let It Die به عنوان جدید‌ترین ساخته استودیو گرس‌هاپر منیوفکچر، سازنده بازی Killer7 ،No More Heroes و Lollipop Chainsaw، از امروز به صورت رایگان بر روی پلتفرم پلی‌استیشن 4 در دسترس است.

بازی Let It Die که کارگردانی آن را گویجی سودا معروف به سودا 51 بر‌عهده دارد، دارای تعداد زیادی شخصیت‌های مختلف اعم از یک دروگر مرگ مکزیکی اسکیت سوار است. کازوکی موریشیتا، تهیه‌کننده اجرایی این بازی در توصیف آن چنین گفته است:

Let It Die یک بازی اکشن‌‌‌-بقا دیوانه‌وار است. دنیایی که ما در حال خلق آن هستیم، سطح بازی‌های غیر هم‌زمان و رایگان را ارتقا خواهد داد. جلوه‌های بصری و نوع روایتی خاصی که امضای استودیو گراس‌هوپر محسوب می‌شوند، در این بازی نیز وجود دارند.

دشمنان شما در بازی Let It Die از داده‌های دیگر بازیکنان استفاده می‌کنند که به همین دلیل این بازی را باید در بخش بازی‌های آنلاین غیر هم‌زمان دسته‌بندی کنیم. بازیکنان می‌توانند از سلاح‌ها و لباس‌های دشمنان به منظور شخصی‌سازی شخصیت خود استفاده کنند.

Let It Die اولین بازی استودیو گراس‌هوپر مانوفکچر پس از خریداری شدن توسط کمپانی گونگ‌هو آنلاین اینترتینمت، ناشر Puzzle & Dragons است. همچنین این بازی، اولین محصول این استودیو است که بر روی پلتفرم نسل هشتم پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. در ابتدا نام Lily Bergamo برای این بازی در نظر گرفته شده بود که در نهایت به Let It Die تغییر پیدا کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده