// چهار شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۱

درآمد ۳۰ میلیون دلاری Super Mario Run از ۹۰ میلیون بار دانلود در اپ استور

بازی موبایل Super Mario Run به واسطه ۹۰ میلیون بار دانلود خود از اپ استور اپل توانسته است درآمدی برابر با ۳۰ میلیون دلار داشته باشد.

طبق گزارشات منتشر شده از سوی کمپانی نینتندو، سازنده و ناشر Super Mario Run، جدیدترین بازی این کمپانی بر روی پلتفرم موبایل یعنی سوپر ماریو ران از زمان عرضه تا اواسط ماه دسامبر ۹۰ میلیون بار توسط کاربران اپ استور اپل دانلود شده است.

همچنین The Wall Street Journal گزارشی منتشر کرده مبنی بر اینکه درآمد این بازی از تعداد دفعات خود، ۳۰ میلیون دلار است. به عبارتی ۳ میلیون نفر از کسانی که این بازی را دانلود کرده‌‌اند، مبلغ ۱۰ دلار را برای بازی پرداخته و آن را به صورت کامل خریداری کرده‌اند. با این که این بازی نسخه کامل آن پولی است ولی در بازی شاهد پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای نیستیم و همچنین نینتندو اعلام کرده که برنامه‌ای برای این کار ندارد.

از دیگر اخبار حول سوپر ماریو ران می‌توان به آغاز پیش ثبت نام این بازی بر روی سیستم عامل اندروید اشاره کرد. همچنین در بروزرسانی اخیر این بازی نینتندو اعلام کرده که گیم‌پلی و تغییراتی در راستای بهبود این بازی اعمال شده است ولی متاسفانه جزئیاتی از این تغییرات را منتشر نکرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده