نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۹

پیش ثبت نام نسخه اندروید Super Mario Run آغاز شد

نینتندو پیش ثبت‌نام برای نسخه اندروید بازی Super Mario Run را آغاز کرد.

چندی پیش بازی موبایل Super Mario Run برای پلتفرم iOS عرضه شد و حال کاربران اندروید نیز انتظار دارند بازی اندروید هرچه زودتر برای دستگاه‌هایشان منتشر شود تا بتوانند اولین ماجراجویی شخصیت ماریو در پلتفرم‌های موبایل را تجربه کنند. حال به نظر می‌رسد که قرار نیست این افراد خیلی برای تجربه بازی انتظار بکشند، چرا که نینتندو اخیرا از آغاز پیش ثبت‌نام برای نسخه اندروید Super Mario Run خبر داده است.

بر این اساس کاربران می‌توانند از طریق گوگل‌پلی برای این بازی پیش ثبت نام کنند و بلافاصله پس از عرضه بازی، با دریافت یک اعلان (Notification) از انتشار آن باخبر شده و برای دانلودش اقدام کنند. همچنین در گوگل‌پلی آمده که امکان دریافت نسخه رایگان بازی و تجربه سه مرحله اول آن وجود خواهد داشت و افرادی که علاقه‌مند به تجربه نسخه کامل باشند هم باید ۱۰ دلار از طریق پرداخت‌های درون برنامه‌ای برای آن بپردازند.

همچنین نیاز به اتصال دائم اینترنت هم یکی از ملزومات اجرای نسخه اندروید بازی خواهد بود که از این نظر هم همه‌چیز شبیه به نسخه iOS است.

به هر حال آغاز پیش ثبت نام بازی می‌تواند به این معنی باشد که در آینده نزدیک شاهد انتشار Super Mario Run برای اندروید خواهیم بود.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده