// چهار شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۳

بازی اندروید و آیفون Animal Crossing تاخیر خورد

کمپانی نینتندو تایید کرده است که نسخه موبایل سری بازی‌های Animal Crossing با تاخیر همراه خواهد بود.

بر‌طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی نینتندو انتشار بازی موبایل Animal Crossing را که سال گذشته و در خلال جلسه مالی این کمپانی معرفی شده بود، به سال مالی آینده که بازه زمانی یک آوریل ۲۰۱۷ تا ۳۱ مارس ۲۰۱۸ (۱۲ فروردین ۱۳۹۶ تا ۱۱ فروردین ۱۳۹۷) را در بر‌می‌گیرد، موکول کرده است. این دومین باری است که بازی اندروید و آیفون Animal Crossing با تاخیر همراه می‌شود. این بازی که در ابتدا قرار بود سال ۲۰۱۶ عرضه شود که مدتی پیش زمان انتشار آن به سه‌ماهه اول سال مالی جاری منتقل شد.

کمپانی نینتندو دلیل این تصمیم را فراهم کردن زمینه رشد و در‌آمد‌زایی برای دو بازی Fire Emblem Heroes و Super Mario Run عنوان کرده است. بازی Fire Emblem Heroes در تاریخ ۲ فوریه (۱۴ بهمن) منتشر خواهد شد. بازی Super Mario Run نیز در ۱۵ دسامبر ۲۰۱۶ (۲۵ آذر) در دسترس دارندگان پلتفرم iOS قرار گرفته و نسخه اندروید این بازی در ماه مارس (۱۱ اسفند ۱۳۹۵ تا ۱۱ فروردین ۱۳۹۶) عرضه می‌شود.

شیگرو میا‌مو‌تو، از مدیران نینتندو و خالق تعدادی از مجموعه‌های مشهور صنعت بازی‌های ویدیویی اعلام کرده است که اعضای این کمپانی به جای پورت کردن بازی‌ها قدیمی، بر روی ساخت بازی‌های جدید و اختصاصی پلتفرم موبایل تمرکز دارند:

ما قصد نداریم که بازی‌های قدیمی ماریو را بر روی پلتفرم موبایل عرضه کنیم.

بازی Super Mario Run که امتیازات بالایی را از منتقدین در‌یافت کرده، به میزان ۳۰ میلیون دلار از ۹۰ میلیون بار دانلود در اپ استور کسب در‌آمد داشته است. در بررسی این بازی به قلم نادر امرایی که آن را لایق امتیاز ۸ دانسته است، نقات قوت بازی گیم‌پلی اعتیادآور، انیمیشن‌های فوق‌العاده، ارزش تکرار بالا، محتوای اضافه بسیار زیاد عنوان شده و نقاط ضعف آن کم بودن مراحل بخش World Tour، قیمت گران در مقایسه با دیگر بازی‌های موبایل و نیاز به اتصال دائم به اینترنت ذکر شده‌اند.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده