نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۱

احتمال حضور آرون پال در سریال Better Call Saul

آرون پال از احتمال بازگشت جسی پینکمن در فصل سوم سریال Better Call Saul خبر داد.

آرون پال، بازیگر نقش جسی پینکمن در سریال محبوب بریکینگ بد (Breaking Bad)، از احتمال حضور این شخصیت در سریال بهتره با ساول تماس بگیری (Better Call Saul) خبر داد. پال صبح چهارشنبه در برنامه تلویزیونی الن دی‌جنرس شرکت کرد و از وی سوال پرسیده شد که آیا او قصد دارد در این سریال حضور داشته باشد؟ او در پاسخ گفت:

من امیدوارم.

پال در ادامه اشاره کرد که ممکن است اکنون صحنه‌های او در سریال Better Call Saul در حال فیلمبرداری باشد. پال در ابتدا گفت که ما فیلمبرداری فصل جدید را به پایان رسانده‌ایم،‌ اما او حرف خود را تصحیح کرد و گفت که آن‌ها فیلمبرداری فصل سوم سریال Better Call Saul را به پایان رسانده‌ و تکمیل کرده‌اند. پیش از این، ویدیو تبلیغاتی جدیدی از سریال Better Call Saul منتشر شده بود که از بازگشت و حضور فرینگ در این سریال خبر داده بود. این ویدیو، تبلیغ تجاری رستوران و فست فود زنجیره‌ای پولوس هرمانوس را نشان می‌دهد که مدیریت آن بر عهده گاس فرینگ است. فرینگ یک مواد فروش بزرگ است که با پوشش رستوران زنجیره‌ای، شبکه وسیع توزیع و ساخت مواد مخدر را اداره می‌کند. جیانکارلو اسپوزیتو بازیگر نقش گاس فرینگ است.

تمرکز سریال Better Call Saul که نسخه پیش درآمد سریال Breaking Bad است، بر روی جیمی مک‌گیل با بازی باب ادنکیرک، و روند تبدیل شدنش به ساول گودمن است. علاوه بر ادنکیرک، جاناتان بانکز نیز برای بازی در نقش مایک ارمنترات در این سریال بازگشته است. ریا سیهورن، پاتریک فابین و مایکل مک‌کین دیگر بازیگرانی هستند که در سریال Better Call Saul حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. ادنکیرک در چهار فصل از سریال Breaking Bad حضور داشته است.

پخش فصل سوم سریال Better Call Saul از روز دوشنبه ۱۰ آوریل ۲۰۱۷ (۲۱ فروردین ۱۳۹۶) آغاز خواهد شد. این سریال در ۱۰ قسمت تولید شده و قرار است از شبکه AMC به روی آنتن برود. پیش از این، تیزر کوتاهی از فصل سوم سریال Better Call Saul منتشر شده بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده