نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۹

تیزر کوتاهی از فصل سوم سریال Better Call Saul منتشر شد

شبکه AMC تیزر کوتاهی از فصل سوم سریال بهتره با ساول تماس بگیری (Better Call Saul) منتشر کرد.

ساول گودمن در بهار ۲۰۱۷ باز خواهد گشت. شبکه AMC اولین تیزر فصل سوم سریال Better Call Saul که نسخه پیش درآمد سریال محبوب بریکینگ بد (Breaking Bad) است، را منتشر کرد. در این تیزر جیمی مک‌گیل با بازی باب ادنکیرک، مشاهده می‌کنیم که دستگیر شده است و به نظر می‌رسد در این فصل فعالیت‌های غیر قانونی خود را گسترش خواهد داد. شما در ادامه می‌توانید این تیزر کوتاه را تماشا کنید:

|

با این حال، هنوز تاریخ رسمی شروع پخش فصل سوم سریال Better Call Saul اعلام نشده است، اما در پایان این تیزر اعلام شد که فصل سوم این سریال در بهار ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد. فصل اول در ماه فوریه ۲۰۱۴ و فصل دوم در ماه آوریل ۲۰۱۵ به روی آنتن رفته بودند. پخش هفتگی دو فصل اول سریال Better Call Saul در آمریکا بر عهده شبکه AMC و در سطح جهان بر عهده شبکه استریم نت‌فلیکس بوده است، اما این سیستم و رویه پخش هنوز برای فصل سوم تایید نشده است. ساخت سریال Better Call Saul بر عهده وینس گیلیگان، یکی از خالقان سریال Breaking Bad، است. او پس از پایان سریال Breaking Bad در سال ۲۰۱۳، ساخت نسخه پیش درآمد این سریال را آغاز کرد.

تمرکز سریال Better Call Saul بر روی جیمی مک‌گیل و روند تبدیل شدنش به ساول گودمن است. علاوه بر ادنکیرک، جاناتان بانکز نیز برای بازی در نقش مایک ارمنترات در این سریال بازگشته است. ریا سیهورن، پاتریک فابین و مایکل مک‌کین دیگر بازیگرانی هستند که در سریال Better Call Saul حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. ادنکیرک در چهار فصل از سریال Breaking Bad حضور داشته است. در نوامبر سال گذشته میلادی، چارلی کالر، یکی از اعضای هیئت مدیره شبکه AMC، در مصاحبه‌ای در مورد فصل سوم سریال Better Call Saul صحبت کرد. او گفت:

کاری که وینس، پیتر (گولد، دستیار سازنده سریال)، باب و تمام تیم سریال Better Call Saul، انجام می‌دهند، بی‌نظیر و قابل توجه است. آن‌ها یکی از نمادین‌ترین، فراگیر‌ترین و پر بحث‌ترین (در میان طرفداران و بینندگان سریال) سریال‌های تاریخ تلویزیون را خلق کرده‌اند که این سریال پیش درآمد بر روی پای خود کاملا ایستاده است. تماشای تبدیل و تغییر تفکرات، احساسات و اخلاقیات جیمی مک‌گیل به ساول گودمن برای میلیون‌ها نفر بیننده و طرفدار لذت بخش و سرگرم کننده است و طرفداران می‌خواهند ببینند که آیا این سریال در نهایت ارتباطی با سریال Breaking Bad بر قرار خواهد کرد یا خیر. این مجموعه احساس، سرعت و حساسیت خود را دارد و ما نمی‌توانیم بیشتر از این صبر کنیم تا ببینیم که این گروه فوق العاده و با استعداد چه چیزی را برای فصل سوم آماده کرده‌اند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده