نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۳

سریال American Horror Story برای فصل هفتم تمدید شد

شبکه FX اعلام کرد که سریال ترسناک و محبوب داستان ترسناک آمریکایی (American Horror Story) برای فصل هفتم تمدید شده است.

شبکه FX اعلام و تایید کرد که سریال American Horror Story برای فصل هفتم باز خواهد گشت. این سریال ترسناک توسط رایان مورفی و برد فالچوک ساخته می‌شود و در حال حاضر فصل ششم آن پخش می‌شود، با این وجود FX تاریخی را برای انتشار فصل هفتم این سریال اعلام نکرده است. جان لندگراف، رئیس شبکه FX، بیانیه‌ای را برای تایید ساخت فصل هفتم سریال American Horror Story منتشر کرده است، او می‌گوید:

رایان، برد و بقیه تیم نویسندگان خیلی خوبی هستند و کار شگفت انگیزی را برای حفظ سریال American Horror Story با ارائه داستان‌ها مبتکرانه بی‌پایان، سرگرم کننده و تکان دهنده انجام داده‌اند و ما مفتخر هستیم که در یک حرکت رو به جلو با آن‌ها فصل هفتم را تایید و در آینده پخش کنیم.

فصل ششم سریال American Horror Story که Roanoke نام دارد، تاکنون سه قسمت از آن منتشر شده است. فصل ششم این سریال ۱۰ قسمت خواهد بود و پخش قسمت پایانی این سریال برای تاریخ ۱۶ نوامبر (۲۶ آبان) برنامه‌ریزی شده است. تا شروع فصل ششم American Horror Story در شهریور ماه، شبکه FX به همراه مورفی و برد اطلاعات این سریال به شکل محرمانه حفظ کردند. با وجود تغییر زمان پخش سریال از ماه اکتبر به ماه سپتامبر، این سریال بار دیگر شاهد کاهش بیننده نسبت به فصل گذشته خود بوده است.

سریال American Horror Story روزهای چهارشنبه از شبکه FX پخش می‌شود. در فصل ششم این سریال بازیگرانی چون کتی بیتس، سارا پلسون، کوبا گودینگ جونیور، لیلی ریب، اندره هلند، وس بنتلی، ایوان پیترز، آنجلا باست، شاین جکسون و دنی اوهر به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده