نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۳

پوسترهای جدید نیمه دوم فصل هفتم سریال The Walking Dead منتشر شد

شبکه AMC پوسترهای جدیدی از نیمه دوم فصل هفتم سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) منتشر کرده است.

پخش نیمه دوم فصل هفتم سریال The Walking Dead از ماه آینده آغاز خواهد شد و به همین منظور شبکه AMC پوسترهای جدیدی از این سریال محبوب و پر طرفدار منتشر کرده است. این پوسترها اطلاعاتی را از اتفاقات و داستان نیمه دوم فصل هفتم این سریال فاش نمی‌کنند، اما به نظر می‌رسد باید در انتظار قسمت‌های طوفانی و مرگبار سریال The Walking Dead باشیم. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

پخش نیمه دوم فصل هفتم سریال The Walking Dead از تاریخ ۱۲ فوریه (۲۴ بهمن) از شبکه AMC آغاز خواهد شد. ۱۰.۵۸ میلیون نفر بیننده قسمت پایانی نیم فصل اول فصل هفتم این سریال را که در تاریخ ۴ دسامبر ۲۰۱۶ (۱۴ آذر ۱۳۹۵) به روی آنتن رفته است تماشا کرده‌اند که کمترین آمار تعداد بیننده در بین قسمت‌های پایانی نیم فصل اول سریال The Walking Dead از سال ۲۰۱۲ است. اندرو لینکلن،نورمن ریداس، لورن کوهن، دانای گوریرا، چندلر ریگز، سنیکا مارتین-گرین، کریستین سراتوس، راس مارکوئند، جاش مک‌درمیت، و جفری دین مورگان از جمله بازیگرانی هستند که در فصل هفتم سریال The Walking Dead حضور دارند.

شبکه AMC چندی پیش سریال The Walking Dead را برای فصل هشتم تمدید کرد، پخش فصل هشتم این سریال قرار است از پاییز سال آینده آغاز شود که قسمت آغازین آن صدمین قسمت این مجموعه است که به روی آنتن خواهد رفت. اسکات ام. گیمپل، سازنده این سریال، در فصل هشتم سریال The Walking Dead نیز باز خواهد گشت. گیمپل در مصاحبه اخیر خود از احتمال ساخت نسخه سینمایی این سریال خبر داد. او در پاسخ به سوالی که آیا طرفداران شانس این را خواهند داشت که یک نسخه سینمایی از مجموعه The Walking Dead را در آینده تماشا کنند، گفت:

این سوال همیشه مطرح می‌شود. من مطمئن هستم که به طریقی روزی این اتفاق خواهد افتاد و من فکر می‌کنم که این امر می‌تواند جالب و هیجان انگیز باشد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده