نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۳

بازی NBA 2K17 دارای گزارشگران مختلفی خواهد بود

زمان زیادی تا عرضه بازی NBA 2K17 باقی نمانده است و حال مشخص شده است که این بازی دارای گزارشگرهای مختلفی خواهد بود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

در بازی‌های ورزشی، گزارشگری به یکی از ارکان اصلی بازی‌ها تبدیل شده است. نسخه جدید Madden، برای تنوع بخشیدن به این مسئله، با دریافت بروزرسانی‌هایی در طول فصل، گزارش‌های جدیدی را ارائه می‌دهد. تو کی اسپورتس نیز اعلام کرده که برای اینکه گزارشگری بازی در NBA 2K17 تکراری نشود، از آنالیزورهای مختلفی برای گزارش بازی استفاده کرده است. 

در نسخه سال ۲۰۱۷ بازی NBA 2K علاوه بر تیم اصلی گزارشگری این مجموعه که متشکل بود از کوین هارلان و گرگ آنتونی، آنالیزورهای جدیدی از جمله کریس وبر، دوریس برک، استیو اسمیت، برنت بری و کلارک کلاگ نیز حضور دارند و به صورت چرخشی دو گزارشگر اصلی بازی را در گزارش کردن همراهی خواهند کرد. هر کدام از این آنالیزورها در بازی‌های مختلفی حضور خواهند داشت و نظرات خود را ارائه خواهند کرد. 

این روش اما تنها روشی نیست که 2K Sports سعی کرده که بازی را بیش از پیش واقعی کند. دیوید آلدریج، در کنار زمین حضور دارد و گزارشاتی را از درون ورزشگاه به استودیو مخابره می‌کند. علاوه بر این مسئله، 2K Sports از صداهای مربیان کنار زمین نیز استفاده کرده است. بنا به گفته‌های تو کی، آنها بیش از ۲۰۰ ویدیو از مربیان کنار زمین ساخته‌اند و همچنین بیش از ۱۵۰ مصاحبه با بازیکنان در بازی گنجانده‌اند. این مصاحبه‌ها در زمان استراحت بین دو نیمه و انتهای بازی پخش خواهد شد. تمامی ورزشگاه‌ها و صدای تماشاچیان در ورزشگاه‌های مختلف نیز در بازی گنجانده شده است. 

در انتها، در بشخ MyPlayer بازی، بازیکن شما این شانس را پیدا می‌کند که توسط شکیل اونیل و کنی اسمیت مورد مصاحبه قرار بگیرد و شما می‌توانید پاسخ خود را برای هر سوال انتخاب کنید. 

بازی 2K17 در تاریخ ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) منتشر خواهد شد اما کسانی که بازی را پیش‌خرید کرده باشند می‌توانند چند روز زودتر آن را تجربه کنند. چندی پیش نیز نرم‌افزار تشخصی چهره بازی برای اندروید و iOS منتشر شد


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده