// سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۲

آپدیت جدید Minecraft دو باس به نسخه های موبایلی، واقعیت مجازی و ویندوز 10 اضافه می کند

در جدیدترین بروزرسانی بازی Minecraft، محصول کمپانی موجانگ، قرار است دو باس (رئیس) جدید به نسخه‌های اندروید، iOS، واقعیت مجازی و ویندوز 10 این بازی اضافه شود. با زومجی همراه باشید.

کمپانی مایکروسافت، ناشر بازی Minecraft، اعلام کرد که بروزرسانی جدیدی قرار است برای این بازی منتشر شود که دو Boss جدید را به نسخه‌های موبایلی، هدست واقعیت مجازی سامسونگ Gear VR و ویندوز 10 این بازی اضافه می‌کند. بازی محبوب ماینکرفت که می‌توان آن را به عنوان یک پدیده در نظر گرفت که بیش از ۱۰۶ میلیون نسخه در تمامی پلتفرم‌ها فروش داشته است، همراه با کمپانی سازنده‌اش یعنی Mojang، در سال ۲۰۱۴ توسط کمپانی Microsoft به قیمت ۲/۵ میلیارد دلار خریداری شد. این بروزرسانی بر روی نسخه‌‌ی اندروید بازی در حال حاضر در حالت بتای عمومی قرار دارد و بصورت کلی برای نسخه‌های ذکر شده در تاریخی نامعلوم در پاییز پیش‌رو، منتشر خواهد شد. بروزرسانی‌هایی مانند این مورد، بازی Minecraft را بیش از پیش به وجود اصلی خود نزدیک می‌کنند. بخشی از صحبت‌های مایکروسافت را در این باره در زیر مشاهده می‌کنید:

هدف ما برای تمامی نسخه‌های بازی Minecraft این است که تا حد ممکن آنها را مجهز به تمامی امکانات و شبیه به یکدیگر کنیم. همچنین به کسانی که صرفا این بازی را یک سرگرمی برای ساخت بلوک‌های مکعبی می‌دانند، توصیه می‌کنیم حداقل یکبار سعی کنند تعدادی از باس‌های این بازی را شکست دهند!

بازی ماینکرفت بصورت اصلی دارای سه باس است که The Wither، Ender dragon و Elder Guardian نام دارند. باس‌های دوم و سوم آنهایی هستند که قرار است به نسخه‌های اندروید، iOS، هدست واقعیت مجازی سامسونگ Gear VR و ویندوز 10 این بازی اضافه شوند. این بروزرسانی همچنین به کاربران این نسخه‌ها اجازه‌ی وارد کردن کدهای دستوری را نیز می‌دهد. این کدها که شبیه به کدهای تقلب یا Cheat هستند، به بازیکن این امکان را می‌دهند تا در یک لحظه‌ بطور مثال هیولایی را احضار یا از یکی از ابزارهای خود در هر جای نقشه استفاده کند. پیش‌تر در زومجی از انتشار مینی گیم Tumble برای بازی Minecraft مطلع شدید.


منبع VentureBeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده