// جمعه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

مینی گیم Tumble برای بازی Minecraft منتشر شد

جیمی لیمون، مدیر ارشد بازاریابی محصولات Minecraft از انتشار مینی گیم Tumble برای نسخه پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن ویتا بازی در قالب یک بروزرسانی رایگان خبر داده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

طبق اعلام جیمی لیمون در یک پست برروی وبلاگ پلی استیشن، بروزرسانی جدید بازی Minecraft برای کنسول‌های پلی‌استیشن شامل یک بازی کوچک با نام Tumble می‌شود. 

جیمی لیمون با اشاره به Battle، مینی گیم قبلی بازی Minecraft، در رابطه با مینی گیم جدید این بازی برروی کنسول‌ها گفت:

امیدواریم که از بازی کردن Battle، اولین مینی گیم Minecraft منتشر شده برای کنسول‌ها، لذت برده باشید. به چالش کشیدن دوستان خود و تجربه ماینکرفت به روش‌های جدید همواره سرگرم‌کننده بوده و ما نیز راه‌های جدیدی را برای این کار معرفی می‌کنیم. اکنون، به واقع از آوردن بازی کوچک Tumble به عنوان بخشی از بروزرسانی رایگان بازی برروی کنسول‌ها هیجان زده هستیم.

Tumble یک مینی‌گیم هیجانی است که هر بازیکن با هدف جلوگیری از افتادن در گدازه‌های کوره، باید تمام تلاش خود را برای سقوط سایر رقبا به داخل مذاب انجام دهد. شما باید تلاش کنید با از بین بردن سطح اطراف یا زیر پای دشمنان زمینه را برای انداختن دشمنان به داخل مذاب یا لایه‌های پایین‌تر هر سطح فراهم کنید. در این میان، دشمنان نیز قادر هستند تا با استفاده از بیل یا توپ‌های برفی شما را به داخل گدازه پرتاب کنند. با توجه به حضور ۸ بازیکن،‌ رقابت‌ها چالشی خواهد بود.

موجانگ همچنین برخی ویژگی‌های جدید را از مینی‌گیم Battle برای طرفداران شامل سه نقشه سرگرم‌کننده جدید منتشر کرده است. پک Battle Map #3 اکنون با قیمت ۲/۹۹ دلار شامل سه نقشه هیجان‌انگیز Castle ،Shipyard و Invasion در دسترس است.

جدیدترین بروزرسانی Minecraft برای کنسول‌ها اکنون برروی پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن ویتا در دسترس قرار دارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بدون پرداخت هزینه اضافی، کنسول خود را روشن و اقدام به دانلود و نصب بروزرسانی برای پرتاب حریفان به درون استخری از مذاب کنید.

|


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده