نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

احتمال وجود خودرو و ماشین پرنده در Cyberpunk 2077

بر اساس اخبار منتشر شده، به نظر می‌رسد در Cyberpunk 2077، بازی جدید سی‌دی پراجکت رد، شما توانایی راندن خودرو و ماشین‌های پرنده را خواهید داشت. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

بازی بعدی نقش‌آفرینی استودیو خوشنام CD Projekt Red، سایبرپانک 2077 نام دارد و بسیاری از طرفداران، منتظر هستند تا ببینند استودیو سازنده The Witcher 3، چگونه می‌خواهد یک دنیای سایبرپانکی را به تصویر بکشد. اخیرا این استودیو لهستانی، یک آگهی استخدام منتشر کرده که در آن به دنبال یک طراح گیم‌پلی وسایل نقلیه است. آنها در این آگهی گفته‌اند که به دنبال کسی هستند که توانایی ساخت معماری کامل یک خودرو و فیزیک رانندگی خودرو و ماشین پرنده را داشته باشند.

این تنها آگهی‌ای نیست که سی‌دی پراجکت رد برای استخدام یک طراح وسیله نقلیه برای بازی Cyberpunk 2077 منتشر کرده است. آنها آگهی استخدام دیگری را نیز منتشر کرده‌اند که به دنبال طراحی هستند که بتواند یک گیم‌پلی عالی خودرو را طراحی کند. وظیفه این طراح، ساخت و پیاده‌سازی کنترل کردن خودرو، مبارزات خودروها و پیاده‌سازی هوش مصنوعی است.

آنها همچنین به دنبال یک طراح مفهومی هستند که بتواند طرح‌های مفهومی تکنیکی خودرو، ماشین و اسلحه را طراحی کند.

به نظر می‌رسد استودیو CD Projekt Red برای ساخت بازی جدید خود، در حال استخدام نیروهای جدیدی است. آنها قصد دارند بیش از ۶۰ نیروی جدید برای بازی جدید خود استخدام کنند. کسانی که به استخدام این شرکت در بیایند، در دو شهر ورشو و کراکف برای سی‌دی پراجکت کار خواهند کرد. 

بازی Cyberpunk 2077 برای انتشار در بازه زمانی ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده است و به نظر می‌رسد برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره بازی، باید خیلی بیشتر صبر کنیم. مارسین ایوینسکی، یکی از موسسین این استودیو، چندی پیش گفته بود:

در حال حاضر، ما تا زمانی که بتوانیم یک ارائه خوب از سایبرپانک 2077 داشته باشیم، درباره آن حرفی نخواهیم زد زیرا ما به این روش بازی می‌سازیم. صحبت‌های بسیار زیادی درباره بزرگی بازی و کارهایی که ما می‌توانیم با آن انجام دهیم مطرح شده است. 

زمانی که بازی را به نمایش دربیاوریم، باید توانایی این را داشته باشیم که درباره آن توضیح بدهیم. برای همین به همه پیشنهاد می‌کنم که تا زمان نامعلومی که ما اطلاعات بیشتری از آن ارائه می‌دهیم، به دنبال اطلاعات جدیدی از آن نباشند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده