نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۲

جزئیاتی از اولین بسته الحاقی بازی Deus Ex: Mankind Divided اعلام شد

اسکوئر انیکس، چندی پیش جزئیات اولین بسته الحاقی داستانی بازی Deus Ex: Mankind Divided را اعلام کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

بازی Deus Ex: Mankind Divided چندی پیش منتشر شد و توانست با استقبال خوب منتقدین و بازیکنان روبه‌رو شود. حال Square Enix، چندی پیش اعلام کرد که اولین DLC داستانی بازی، System Rift نام دارد و فرانک پریچارد، رئیس بخش امنیت سایبری کمپانی صنایع سریف‌، در آن حضور خواهد داشت. آخرین بار پریچارد در بازی Deus Ex: Human Revolution حضور داشت. اسکوئر انیکس داستان این بسته الحاقی را به شرح زیر توصیف کرد:

در بسته الحاقی سیستم ریفت، شما دوباره با فرانک پریچارد، دوست آدام و همکار قبلی او در صنایع سریف، متحد خواهید شد و به او کمک خواهید کرد که اطلاعاتی را درباره یک گروه سری به نام سانتو به دست آورد.

پریچارد که به شدت به دنبال به دست آوردن اطلاعات است، قصد حمله به یکی از امن‌ترین پایگاه‌های داده‌ای را که تا به حال ساخته شده است، دارد. نام این بانک داده، پلیساید بلید است. آدام (شخصیت اصلی بازی)، نیز وی را در این ماموریت همراهی می‌کند تا به کمک هم بتوانند پرده از اسرار این گروه سری بردارند. 

بسته الحاقی System Rift در تاریخ ۲۳ سپتامبر از طریق ایکس‌باکس لایو، پلی‌استیشن نتورک و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت و قیمتی معادل با ۹/۵۹ پوند انگلستان برروی ایکس‌باکس وان و ۹/۴۹ پوند برروی پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی دارد. این بسته الحاقی جزئی از سیزن پس بازی خواهد بود.

دومین بسته الحاقی داستانی بازی، A Criminal Past نام دارد و اوایل سال ۲۰۱۷ در دسترس قرار خواهد گرفت. بازی Mankind Divided، در زومجی نیز مورد نقد قرار گرفته و توانسته نمره نسبتا خوب ۷.۵ را دریافت کند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده