// پنجشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۲

بررسی ویدیویی بازی Deus Ex: Mankind Divided

پس از مدت‌ها انتظار آخرین ساخته استودیو ایداس مونترئال، Deus Ex: Mankind Divided، عرضه شد تا مخاطبین بار دیگر با آدام جنسن پا به شهر پراگ و دنیای Deus Ex بگذارند. با زومجی و بررسی ویدیویی این بازی همراه باشید.

در سال ۲۰۱۱ میلادی زمانی که بازی Deus Ex: Human Revolution منتشر شد، توانست موفقیت‌هایی را کسب کرده و مخاطبین زیاده را جذب خود کند. شاید یکی از مهم‌ترین فاکتور‌هایی که در موفقیت این بازی نقش داشت، استفاده بهینه از سیستم مخفی کاری و اکشن و ترکیب آن با المان‌های نقش آفرینی بود. البته نمی‌توان منکر داستان‌گیرا و هیجان انگیز این بازی شد. داستانی که با پیش‌روی در بازی، بیشتر غرق آن شده و دوست داشتید سریعا به آخر خط برسید. حال ۵ سال می‌گذرد و جدید نسخه از این سری با نام Mankind Divided عرضه شده و قصد داشت تا موفقیت‌های نسخه پیشین را کسب کند. بازی Deus Ex: Mankind Divided آن چیزی نیست که تصورش را می‌کردیم. با تمام خوبی‌هایی که نسخه پیشین داشت، بنظر می‌رسد در این نسخه از یک سری ویژگی‌های خاص Deus Ex نظیر داستان‌سرایی و شخصیت‌ پردازی‌ها فاصله گرفته‌ایم. حتی این بازی در نحوه جمع بندی داستان نیز با مشکلات زیادی مواجه است.

با وجود اخباری که حول این بازی منتشر شده بود و تاخیر در عرضه، تاحدی مخاطبین نگران کیفیت بازی بودند. مخصوصا این که در ابتدا گفته شده بود بازی بر روی رایانه‌های شخصی از دایرکت ایکس ۱۲ پیروی می‌کند. ولی رفته رفته هرچقدر به عرضه این بازی نزدیک شدیم، فهمیدیم که خبری از دایرکت ایکس ۱۲ نیست و موج منفی بین کاربران را بیشتر کرد. متاسفانه Mankind Divided به دور از اخبار و حواشی نسخه پی‌سی‌ در بخش فنی گرافیک و جدای از گرافیک خارق العاده‌اش در طراحی محیط و نورپردازی‌ها، در کنسول‌های نسل هشتمی نیز نتوانسته موفقیت خاصی را در این زمینه کسب کند. افت فریم، طراحی‌های تکراری دشمنان و کم تنوع بودن آن‌ها مشکلاتی نیست که در طول بازی آن‌ها را حس خواهید کرد.

دانلود با رزولوشن SD360p | دانلود با رزولوشن HD720p


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده