// یکشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

عرضه رایگان بازی واقعیت مجازی Call of Duty: Jackal Assault برای پلی استیشن VR

در جریان رویداد Call of Duty XP، اعلام شد که بازی واقعیت مجازی Call of Duty: Jackal Assault به صورت رایگان برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

اگر از علاقه‌مندان بازی Call of Duty: Infinite Warfare و هدست واقعیت مجازی سونی هستید، باید بگویم که نسخه واقعیت مجازی این بازی به صورت رایگان برای هدست پلی‌استیشن VR عرضه خواهد شد. اکتیویژن، ناشر بازی Call of Duty: Infinite Warfare، این خبر را در جریان رویداد Call of Duty XP با یک توئیت اعلام کرد. البته برای تجربه این بازی نیاز به هدست پلی‌استیشن VR دارید که در تاریخ ۲۲ مهر ماه (۱۳ اکتبر میلادی) عرضه خواهد شد.

Jackal در واقع نام یک وسیله نقلیه فضایی است که می‌توانید با آن پرواز کرده و با تیراندازی به دشمنان، آن‌ها را نابود کنید.

همچنین مدتی قبل اکتیویژن تاریخ عرضه نسخه آزمایشی بخش چند نفره ّInfinite Warfare را اعلام کرد. این بخش چند نفره فقط مختص به کسانی است که بازی را پیش‌ خرید کرده باشند. از طرفی اگر هنوز ویدیو معرفی بخش چند نفره Infinite Warfare را تماشا نکرده‌اید، می‌توانید آن را از اینجا مشاهده کنید.

بازی Call of Duty: Infinite Warfare در تاریخ ۱۴ آبان ماه (۴ نوامبر میلادی) بر روی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده