نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

روش های مختلف کسب پول در مافیا 3

در ویدیو جدید منتشر شده از Mafia 3 با روش‌های مختلف کسب درآمد در بازی آشنا می‌شویم.

زمان زیادی تا عرضه بازی مورد انتظار مافیا 3 باقی‌ نمانده است و دیروز،‌ تو کی گیمز،‌ ناشر بازی، ویدیوی جدیدی از بازی منتشر کرد که در آن می‌توانیم روش‌های مختلف کسب درآمد در بازی را ببینیم. 

در قسمت سوم مافیا، روش‌های مختلفی برای کسب درآمد وجود دارد. شما می‌توانید با از بین بردن گانگسترها پول بدست بیاورید یا می‌توانید با بازجویی از افراد مختلف، محل نگهداری پول‌های سازمان‌ها را کشف کنید. علاوه بر این،‌ می‌توانید با استخدام افراد مختلف،‌ در طولانی مدت پول‌ کلانی به حساب خود واریز کنید یا با کشتن آنها، پول به دست بیاورید:

دانلود 360p | دانلود 720p

شما می‌توانید با پول خود،‌ اسلحه‌های مختلف بخرید یا ماشین خود را با قطعات مختلف شخصی‌سازی کنید. اگر شما در بازی جان خود را از دست بدهید، مقدار بسیار زیادی از پول خود را از دست خواهید داد به همین دلیل، برای جلوگیری از ضرر، می‌توانید پول خود را به شخصی بسپرید تا در هنگامی که در بازی می‌میرید، پول خود را از دست ندهید. 

مافیا 3 در تاریخ ۷ اکتبر (۱۶ مهر) برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. چندی پیش 2K Games از جزئیات بسته‌های الحاقی بازی رونمایی کرد. همچنین اگر شما از آن دست افرادی هستید که قصد دارید بازی را برروی رایانه‌ شخصی خود تجربه کنید، می‌توانید مشخصات سیستم مورد نیاز بازی را در زومجی بخوانید


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده