نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۹

اولین جزئیات از بسته‌ های الحاقی Mafia 3 منتشر شد

دیروز و در جریان پنل استودیو تو کی در نمایشگاه PAX West، اولین جزئیات از بسته‌های الحاقی بازی مورد انتظار Mafia 3 اعلام شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

قسمت سوم بازی مافیا که با نام مافیا 3 شناخته می‌شود، مدتی دیگر عرضه می‌شود. روز گذشته، استودیو 2K Games، در جریان پنلش در نمایشگاه PAX West، اولین اطلاعات را از بسته‌های الحاقی Mafia 3 که قرار است پس از انتشار بازی برای آن عرضه شوند، ارائه کرد. 

بازی قرار است که تعدادی بسته‌های الحاقی رایگان دریافت کند که این بسته‌ها، لباس‌های جدیدی را برای لینکولن کلی، شخصیت اصلی بازی فراهم می‌کنند. همچنین از طریق بسته Judge, Jury and the Executioner، تعدادی اسلحه جدید به بازی اضافه می‌شود. این بسته ۳۰ روز پس از انتشار Mafia 3 عرضه خواهد شد. علاوه بر این، بسته‌های الحاقی رایگان بازی، قابلیت شخصی‌سازی ماشین را به شما می‌دهند و مسابقاتی را در بازی قرار می‌دهند که با شرکت در آنها می‌توانید جوایزی را به دست آورید.

بنا به گفته‌ تو کی، بسته‌های الحاقی داستانی که قرار است برای بازی عرضه شوند، تجربه‌های جدیدی را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورند و جزئیات بیشتری از شخصیت لینکولن کلی ارائه می‌دهند. در ادامه، تو کی جزئیات سه بسته الحاقی داستانی بازی را اعلام کرد که در زیر می‌توانید توضیحات آنها را مطالعه کنید:

Faster, Baby

ماشین‌های سریع، تعقیب و گریزهای هیجان‌انگیز و انجام حرکات نمایشی با ماشین در این بسته الحاقی داستانی وجود دارند. لینکولن در این بسته الحاقی، با راکسی لوو هم‌دست می‌شود تا یک کلانتر فاسد را که حقوق مردم را زیرپا می‌گذارد، به سزای اعمالش برسانند.

Sign of the Times

شماری قتل در شهر نیو بوردو رخ می‌دهد و پدر جیمز، از لینکولن درخواست می‌کند که مسئول گروهی که این قتل‌ها را انجام می‌دهد، پیدا کرده و از بین ببرد. 

Stone Unturned

هنگامی که سر و کله یک دشمن قدیمی در شهر نیو بوردو پیدا می‌شود، لینکولن باید با جان داناوان که یک مامور سیا است، هم‌دست شود تا بتواند او را از بین ببرد. داستان دشمنی این دو، به جنگل‌های ویتنام باز می‌گردد. 

این بسته‌های الحاقی داستانی، علاوه بر قسمت‌های جدید داستانی، فعالیت‌ها، ماشین‌ها، اسلحه‌ها و لباس‌های جدیدی را به بازی می‌افزایند. 

هر سه بسته الحاقی داستانی بازی، در سیزن پس ۳۰ دلاری آن قرار دارند. شما می‌توانید این سه بسته را به صورت جداگانه نیز تهیه کنید که در آن صورت باید در حدود ۴۰ دلار پول بدهید.

بازی Mafia 3 قرار است در تاریخ ۷ اکتبر (۱۶ مهر) برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده