نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۲

تبلیغ تلویزیونی جدید نسخه کالکتور Sonic Mania

سگا امروز تبلیغ جدیدی از نسخه کالکتور Sonic Mania منتشر کرد.

چندی پیش بود که سگا از یک نسخه کالکتور بازی Sonic Mania رونمایی کرد. نسخه کالکتور بازی، حال و هوایی قدیمی دارد و بیشتر شبیه به محصولی است که در دهه ۹۰ میلادی ساخته شده است تا با روح کلاسیک این بازی هم‌خوانی داشته باشد. حال Sega، یک تبلیغ تلویزیونی جدید برای این نسخه از بازی Sonic Mania منتشر کرده است که این تبلیغ هم دقیقا همان حال و هوایی کلاسیک و نزدیک به دهه ۹۰ را دارد. 

این ویدیو امروز در حساب رسمی سونیک در وب‌سایت یوتیوب منتشر شد و به نحوی فیلم‌برداری شده که به خوبی یادآور تبلیغ‌های تلویزیونی قدیمی است. حتی این تبلیغ با نسبت ۴ به ۳ (نسبتی که اکنون جای خود را به واید اسکرین یا نسبت ۱۶ به ۹ داده است) فیلم‌برداری شده است. حتی این تبلیغ به نحوی ساخته شده است که کیفیت بصری خیلی جالبی نداشته باشد:

|

همانطور نیز که پیش‌تر در زومجی خواندید، نسخه کالکتور بازی Sonic Mania علاوه بر یک نسخه دیجیتالی از بازی، دارای یک مجسمه ۳۰ سانتی‌متری از شخصیت سونیک است که برروی یک کنسول جنسیس قرار گرفته است. حتی این مجمسمه صدای کلاسیک کنسول جنسیس را پخش می‌کند. این بازی هم‌اکنون با قیمت ۷۰ دلار برای پیش‌خرید برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی قرار گرفته است. 

بازی Sonic Mania در ماه جولای امسال معرفی شد. این بازی،‌ یک بازی دو بعدی پلتفرمر است که دارای گرافیک و گیم‌پلی‌ای است که بازی‌های قدیمی این مجموعه برروی کنسول سگا جنسیس را تداعی می‌کند. Sonic Mania دارای مراحل بازسازی شده‌ای از بازی‌های محبوب این مجموعه مانند Sonic the Hedgehog، Sonic the Hedgehog 2، Sonic CD، Sonic the Hedgehog 3 و Sonic & Knickles است. همچنین تعدادی مرحله جدید نیز در این بازی وجود دارد. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده