نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲

محتویات نسخه کالکتور Sonic Mania مشخص شد

روز گذشته سگا به طور رسمی محتویات نسخه Collector بازی Sonic Mania را مشخص کرد.

چندی پیش بود که عکسی برروی وب‌سایت آمازون فاش شد که محتویات نسخه کالکتور بازی Sonic Mania را نشان می‌داد. حال Sega به طور رسمی محتویات این نسخه را اعلام کرده است. جالب‌ترین مورد این نسخه مخصوص، یک مجسمه ۱۲ اینچی از شخصیت سونیک است که برروی یک مدل کنسول سگا جنسیس ایستاده است. نکته جالب این مجسمه این است که با فشردن دکمه روی این کنسول،‌ صدای معروف کنسول جنسیس پخش می‌شود.

Sonic Mania

علاوه بر این در این نسخه یک کارت وجود دارد که برروی آن کدی برای دانلود بازی قرار گرفته است. یک حلقه طلایی و یک کارتریج سگا نیز درون این نسخه کالکتور قرار گرفته‌اند. با استناد به حساب رسمی توییتر سونیک،‌ این نسخه فقط مختص بازار آمریکای شمالی است و هنوز به صورت رسمی قیمت آن مشخص نشده است اما وب‌سایت آمازون قیمت آن را ۷۰ دلار اعلام کرده است. اگر اطلاعات مندرج در وب‌سایت آمازون صحیح باشد،‌ این نسخه برای رایانه‌های شخصی،‌ ایکس‌باکس وان وپلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. 

بازی Sonic Mania در ماه جولای امسال معرفی شد. این بازی،‌ یک بازی دو بعدی پلتفرمر است که دارای گرافیک و گیم‌پلی‌ای است که بازی‌های قدیمی این مجموعه برروی کنسول سگا جنسیس را تداعی می‌کند. Sonic Mania دارای مراحل بازسازی شده‌ای از بازی‌های محبوب این مجموعه مانند Sonic the Hedgehog، Sonic the Hedgehog 2، Sonic CD، Sonic the Hedgehog 3 و Sonic & Knickles است. همچنین تعدادی مرحله جدید نیز در این بازی وجود دارد. 

بازی با همکاری بخش آمریکای سگا و استودیو پاگوداوست در دست ساخت است. کریستین وایت‌هد و سیمون تاملی، کسانی که وظیفه پورت کردن بازی‌های سونیک برروی دستگاه‌های موبایل را بر عهده داشتند نیز در این پروژه همکاری خواهند کرد. این بازی قرار است بهار سال ۲۰۱۷ عرضه شود. 

Sonic Mania تنها بازی‌ای از این مجموعه نیست که در دست ساخت است. چندی پیش نیز مشخص شد که یک بازی جدید از این مجموعه در دست ساخت است که دارای نسخه‌های کلاسیک و مدرنی از این شخصیت است. با این حال این بازی هنوز نام مشخصی ندارد اما می‌دانیم که قرار است برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و نینتندو NX عرضه شود.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده