نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

لیست تمام بازی هایی که برای پلی استیشن 4 پرو بروزرسانی دریافت خواهند کرد

سونی پس از معرفی پلی‌استیشن 4 پرو، لیست تمام بازی‌هایی را که برای این کنسول بروزرسانی دریافت خواهند کرد اعلام کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

در جریان نشست پلی‌استیشن که با رونمایی از پلی‌استیشن 4 پرو همراه بود، سونی تعدادی از بازی‌هایی را که از قدرت این کنسول بهره می‌برند، نشان داد. کنسول پلی‌استیشن 4 پرو توانایی این را دارد که بازی‌ها را با رزولوشن 4K پخش کند و آنها را با گرافیک و جزئیات بهتری به نمایش دربیاورد و همچنین باعث شود که آنها با نرخ فریم بهتری اجرا شوند. البته این کنسول فقط برای نمایشگرهای 4K ساخته نشده است و کاربرانی که نمایشگرهای 1080p نیز دارند می‌توانند از مزایای این کنسول بهره‌مند شوند. 

تعدادی از بازی‌هایی که در حال حاضر منتشر شده‌اند، با دریافت یک بروزرسانی می‌توانند از مزایای کنسول پلی‌استیشن 4 پرو بهره‌مند شوند و دیگر بازی‌هایی که در آینده منتشر می‌شوند، پشتیبانی از این کنسول را به صورت پیش‌فرض خواهند داشت. هنوز مشخص نیست که بازی‌های جدید چگونه می‌توانند از مزایای کنسول پلی‌استیشن 4 پرو بهره‌مند شوند با این حال مارک سرنی، معمار ارشد این کنسول، در جریان رویداد نشست پلی‌استیشن، اطلاعاتی در این‌باره ارائه کرد. در زیر می‌توانید لیست تمام بازی‌هایی را که از کنسول پشتیبانی می‌کنند، مشاهده کنید:


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده