نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

جیم برودبنت به جمع بازیگران فصل هفتم سریال Game of Thrones اضافه شد

شبکه HBO از اضافه شدن جیم برودبنت به جمع بازیگران فصل هفتم سریال محبوب و پر طرفدار بازی تاج و تخت (Game of Thronesخبر داد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

مسئولان شبکه HBO در مصاحبه با وب‌سایت انترتینمنت ویکلی تایید کردند، جیم برودبنت، بازیگر برنده جایزه اسکار، برای بازی در فصل هفتم سریال Game of Thrones با این شبکه قرارداد امضا کرده است و در فصل ما قبل پایانی این سریال حضور خواهد داشت. تاکنون هیچ کلمه‌ای در مورد نقش برودبنت در سریال Game of Thrones به میان نیامده است، اما به نقل از انترتینمنت ویکلی، HBO در ادامه اضافه کرده است که نقش او در این سریال مهم و چشمگیر خواهد بود. برودبنت، بازیگر کهنه‌ کار انگلیسی، نقش هوریس اسلاگهورن را در مجموعه فیلم‌های هری پاتر (Harry Potter) بازی کرده است و در سال ۲۰۰۱ برای بازی در  فیلم آیریس (Iris)، جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت کرده است.

انترتینمنت ویکلی در ادامه اشاره می‌کند که برودبنت اولین بازیگر فیلم‌های هری پاتر نیست که قرار است در سریال Game of Thrones نقش مهمی را بازی کند. برخی از این بازیگران عبارتند از: ناتالیا تنا، بازیگر نقش نیمفادورا تانکس در سری فیلم‌های هری پاتر که در سریال HBO نقش اوشا را بازی می‌کند، دیوید بردلی، بازیگر نقش آرگوس فیلچ در سری فیلم‌های هری پاتر که در سریال Game of Thrones نقش والدر فری را بازی می‌کند و کران هایندز، که نقش برادر آلبوس دامبلدور را در سری فیلم‌های هری پاتر بازی می‌کرد و در سریال Game of Thrones نقش منس ریدر را به تصویر کشیده است.

jim broadbent harry potter

فصل هفتم سریال Game of Thrones کمی دیرتر از حد معمول قرار است به روی آنتن برود، این سریال قرار است به جای پخش در ماه آوریل، در طول تابستان سال ۲۰۱۷ میلادی از شبکه HBO پخش شود. فصل هفتم این سریال کوتاه‌تر از فصل‌های گذشته خواهد بود و قرار است تنها در هفت قسمت تولید و پخش شود. در طول نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال، تیزر تریلر کوتاهی از آماده سازی تولید و فیلمبرداری فصل هفتم سریال Game of Thrones منتشر شد. پس از پایان فصل هفتم سریال Game of Thrones، تنها یک فصل از این سریال باقی خواهد ماند. طبق برنامه‌ریزی سازندگان این سریال، تقریبا ساخت این سریال پس از فصل هشتم غیر ممکن است، با این حال، سازندگان سریال Game of Thrones در مصاحبه اخیر خود از احتمال ساخت یک نسخه فرعی و پیش درآمد از این سریال پرده برداشتند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده