نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۹

مدیر برنامه های هنری کویل ساخت فیلم Man of Steel 2 را تایید کرد

مدیر برنامه‌های هنری کویل، بازیگر نقش سوپرمن، ساخت دنباله فیلم مرد پولادین (Man of Steel) را تایید کرد.

اواسط ماه گذشته، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه کمپانی برادران وارنر به دنبال ساخت دنباله‌ فیلم Man of Steel محصول سال ۲۰۱۳، هستند. حال مدیر برنامه‌های هنری کویل، بازیگر نقش کلارک کنت / سوپرمن، ساخت این فیلم را تایید و اضافه کرده است که این استودیو در حال توسعه و ساخت فیلم مستقل این ابرقهرمان دی‌سی است. دنی گارسیا، مدیر برنامه‌ها و مشاور هنری کویل، اخیرا با وب‌سایت نیوزوک مصاحبه‌ای انجام داده است. او اظهار داشت که فیلم مرد پولادین ۲ (Man of Steel 2) یکی از فیلم‌هایی است که این بازیگر [کویل] قرار است در آن کار و بازی کند. او در این رابطه می‌گوید:

هنری شور و شوق بسیاری دارد. ما در یک دوره ۵ ماهه به سر می‌بردیم که در آن او برای محصولات کمپانی خود که مالکیت آن را در اختیار دارد، استراتژی جدید تنظیم و برنامه‌ریزی می‌کرد. او در حال حاضر در فیلمبرداری فیلم لیگ عدالت (Justice League) به سر می‌برد و پس از آن در توسعه و ساخت فیلم مستقل سوپرمن حضور خواهد داشت. او شروع به گسترش جهان خود کرده است. ارتباط خوبی بین هنری و سوپرمن ایجاد شده است، طی یک یا دو سال آینده او برای شروع تولید و فیلمبرداری فیلم اضافه خواهد شد.

Man of Steel

کویل نخستین بار در نقش سوپرمن در فیلم Man of Steel نقش آفرینی کرد، او در فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice) بار دیگر در نقش سوپرمن بازی کرد و او قرار است در فیلم Justice League نیز حضور داشته باشد و بازی کند. کویل در ماه گذشته تصویری از پشت صحنه فیلمبرداری این فیلم منتشر کرده بود که در آن سوپرمن با ظاهری متفاوت ظاهرا قرار است در این فیلم حضور داشته باشد. فیلم Man of Steel موفق شد ۶۶۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند و نخستین فیلم از دنیای سینمایی دی‌سی بود که به روی پرده‌های سینما رفت.

در ماه آگوست، یک منبع به وب‌سایت درپ گفت که ساخت دنباله فیلم Man of Steel از اولویت بالایی برای کمپانی برادران وارنر برخوردار است. اوایل سال جاری، راسل کرو، بازیگر فیلم Man of Steel، گفت که در ابتدا برنامه‌ریزی شده بود فیلم‌های مستقل بیشتری از Man of Steel ساخته و منتشر شود، اما در ادامه دی‌سی تصمیم گرفت فیلمی با حضور سوپرمن و بتمن تولید و اکران کند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده