نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۱

فیلم Man Of Steel 2 در دست ساخت است

طبق گفته منابع نزدیک، کمپانی برادران وارنر ساخت و توسعه ادامه فیلم مرد پولادین (Man of Steel) را با بازی و حضور دوباره هنری کاویل در نقش کلارک کنت / سوپرمن، آغاز کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

پس از اکران فیلم Man Of Steel در سال ۲۰۱۳، شایعات زیادی از ساخت ادامه آن منتشر شد حتی در سال ۲۰۱۴ کمپانی برادران وارنر ساخت ادامه این فیلم را رسما تایید کرد که البته تا به امروز اخبار زیادی از جمله زمان ساخت و اکران آن منتشر نشده است. با این حال، سه سال پس از اکران این فیلم، طرفداران این ابرقهرمان، پسر کریپتونی را بار دیگر در فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice) به کارگردانی زک اسنایدر، مشاهده کردند. با این حال طرفداران سوپرمن انتظار دارند ادامه‌ای مستقل برای فیلم سال ۲۰۱۳ ساخته شود. مدت کوتاهی است که فیلمبرداری فیلم لیگ عدالت (Justice League) آغاز شده است و حضور هنری کاویل، برای بازی در نقش سوپرمن، در این فیلم تایید شده است تا برای بار سوم شاهد بازی وی در نقش سوپرمن باشیم.

از زمان کنفرانس کوین سوجی‌هارا، مدیر عامل کمپانی برادران وارنر در جشن سرمایه گذاران تایم وارنر، به نظر می‌رسد سیاست و اولویت‌های استودیو در تایید، ساخت و اکران فیلم‌های مستقل ابرقهرمان دی‌سی از جمله زن شگفت انگیز (Wonder Woman)، آکوامن (Aquaman)، فلش (The Flash)، سایبورگ (Cyborg)، سپاه فانوس سبز (Green Lantern Corps) و بتمن (The Batman) تغییر کرده است، اما تا به امروز هیچ صحبتی در مورد ساخت فیلم و پروژه مستقل جدیدی از سوپرمن به زبان نیامده است. حال وبسایت The Warp خبری منتشر کرده است مبنی بر اینکه برادران وارنر مدتی است که ساخت و توسعه ادامه فیلم Man Of Steel را آغاز کرده است. این پروژه بدون عنوان هنوز در مراحل اولیه به سر می‌برد و اطلاعات بیشتری از آن منتشر نشده است. اما این منبع در ادامه اضافه می‌کند:

سوپرمن یکی از اولویت‌های اصلی و اول استودیو است و برای طرفداران و مخاطبان نیز از اهمیت مشابهی برخودار است.

 در حال حاضر، طرفداران باید منتظر خبرهای بیشتری از جهان دی‌سی و شخصیت سوپرمن باشند. همچنین، در حالی که به وضوح به حضور هنری کاویل و امی آدامز اشاره نشده است، اما احتمالا این دو بار دیگر برای بازی در نقش کلارک کنت و لوئیس لین به این فیلم باز خواهند گشت. همانطور که پیش از این اعلام شده بود، برادران وارنر دو تاریخ اکران برای دو فیلم بدون عنوان دی‌سی در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۱۳۹۷) و ۱ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۰ آبان ۱۳۹۸) در نظر گرفته و ثبت کرده است. با توجه به اکران فیلم‌های اخیر بن افلک در ماه اکتبر که کارگردانی آن را بر عهده داشته است، این احتمال وجود دارد فیلم بتمن در اکتبر ۲۰۱۸ به روی پرده سینما برود و نوامبر ۲۰۱۹ برای اکران ادامه فیلم سوپرمن در نظر گرفته شده باشد.

نظر شما در مورد ساخت و اکران ادامه‌ فیلم Man Of Steel چیست؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده