نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۱

ویدیو جدید سریال Luke Cage شخصیت شرور و منفی آن را نشان می دهد

در حالی که کمتر از چند هفته تا آغاز پخش سریال لوک کیج (Luke Cage) باقی مانده است، شبکه نتفلیکس ویدیو جدیدی از این سریال با حضور شخصیت شرور و منفی آن منتشر کرده است. در ادامه با زومجی و تماشای این ویدیو همراه باشید.

پس از موفقیت دو سریال جسیکا جونز (Jessica Jones) و دردویل (Daredevil)، حال مارول و نت‌فلیکس آماده پخش سومین سریال مشترک خود به نام Luke Cage هستند. این ابرقهرمان که به نظر می‌رسد ضد گلوله است، قرار است تمام قسمت‌های آن به صورت دیجیتالی پایان ماه سپتامبر (اوایل مهر) منتشر شود. حال ویدیو جدیدی از این سریال منتشر شده است که در این ویدیو رهبر و رئیس باند شرور Cottonmouth به نام کرنل استوکز با بازی ماهرشالا علی، بازیگر سریال خانه پوشالی (House of Cards)، مشاهده می‌کنیم. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو زیبا را تماشا کنید:

|

مایک کولتر، نقش لوک کیج را که دارای قدرتی فوق العاده است، در این سریال بازی می‌کند و اتفاقات این سریال در شهر نیویورک رخ می‌دهد، او اولین بار در سریال Jessica Jones برای بازی در این نقش حضور داشت. علاوه بر کولتر، در سریال Luke Cage بازیگرانی دیگری چون ماهرشالا علی، الفره وودارد، سیمون میسیک، تئو روسی و فرانک ویلی نیز حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. نخستین تریلر سریال Luka Cage اواسط ماه گذشته منتشر شد و دو ویدیو کوتاه از مبارزات لوک کیج تاکنون منتشر شده است. در ویدیو اول لوک کیج در حال مبارزه در یک باشگاه بوکس مشاهده می‌کنیم و در ویدیو دوم لوک کیج با یک گروه خلافکار که قصد دزدی از یک رستوران را دارند، مبارزه می‌کند.

حوادث سریال Luke Cage در نهایت باعث حضور شخصیت لوک کیج در سریال دیفندرز (The Defenders) می‌شود، در این سریال ابرقهرمانی شخصیت‌های دیگری چون جسیکا جونز، آیرون فیست و دردویل نیز حضور خواهند داشت و با تشکیل گروهی به نام The Defenders، از شهر نیویورک و محله هلز کیچن دفاع خواهند کرد، این سریال قرار است در اواخر سال ۲۰۱۷ پخش و منتشر شود و مارول و نت‌فلیکس در کامیک کان امسال تیزر کوتاهی از این سریال را منتشر کردند. همچنین انتظار می‌رود سریال آیرون فیست (Iron Fist) پیش از این سریال و احتمالا در نیمه نخست سال ۲۰۱۷ میلادی منتشر شود. در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال، نخستین تیزر تریلر این سریال منتشر شد.

مارول و نت‌فلیکس همچنین اعلام کردند که سریال Daredevil برای فصل سوم تمدید شده است و مت مرداک برای فصل سوم و نجات هلز کیچن باز خواهد گشت. اگرچه Daredevil به اثبات رسانده است که از محبوبیت بسیار زیادی بر خوردار است، اما برنامه مارول و نت‌فلیکس به طور فزاینده‌ای شلوغ است و تا ماه گذشته به نظر نمی‌رسید فضای خالی در این برنامه برای فصل سوم این ابرقهرمان نابینا وجود داشته باشد.

سریال Luke Cage قرار است در تاریخ ۳۰ سپتامبر (۹ مهر) از شبکه نت‌فلیکس پخش شود و از این تاریخ قادر به مشاهده تمامی قسمت‌ها بدون وقفه‌های هفتگی خواهید بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده