نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

ویدیو جدیدی از مبارزات سریال Luke Cage منتشر شد

در حالی که کمتر از چند هفته تا آغاز پخش سریال لوک کیج (Luke Cage) باقی مانده است، شبکه نت‌فلیکس ویدیو جدیدی از مبارزات شخصیت لوک کیج منتشر کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

سریال Luke Cage تنها چند هفته دیگر به طور کامل بر روی شبکه استریم نت‌فلیکس در دسترس خواهد بود، با این حال، نت‌فلیکس ویدیو جدیدی از مبارزات لوک کیج منتشر کرده است. در این ویدیو، کیج در یک رستوران در هارلم با گروهی که به نظر می‌رسد به دنبال دزدی از صاحبان این رستوران که یک زوج زن و شوهر چینی به نظر می‌رسند، هستند، مواجه می‌شود. در ادامه ویدیو هنگامی که کیج از آن‌ها در مورد حضورشان در این مکان می‌پرسد، یکی از اعضای گروه برای جلوگیری از توهینی که به رئیس آن‌ها شده تصمیم می‌گیرد که کیج را مورد ضرب و شتم قرار دهد، اما نتیجه دیگری برای او در پی دارد. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو زیبا را تماشا کنید:

|

همانند دیگر ویدیوها و تریلرهایی که از این سریال در ماه‌های اخیر توسط نت‌فلیکس منتشر شده است، لوک کیج در این ویدیوها شخصیتی آرام، خونسرد و شوخ طبع نشان داده شده است و با مشت و پرت کردن افراد به راحتی بر دشمنان خود غلبه می‌کند در حالی که ضد ضربه به نظر می‌رسد و دردی احساس نمی‌کند. سریال Luke Cage با بازی مایک کولتر، در تاریخ ۳۰ سپتامبر (۹ مهر) از شبکه نت‌فلیکس پخش شود و از این تاریخ قادر به مشاهده تمامی قسمت‌ها بدون وقفه‌های هفتگی خواهید بود.

این سریال سومین همکاری مشترک نت‌فلیکس و گروه تلویزیونی مارول پس از دو سریال جسیکا جونز (Jessica Jones) و دردویل (Daredevil) است. سریال آیرون فیست (Iron Fist) چهارمین همکاری این دو کمپانی است که در حال حاضر مراحل فیلمبرداری را پشت سر می‌گذارد و انتظار می‌رود در نیمه اول سال ۲۰۱۷ پخش شود، در نهایت سریال دیفندرز (The Defenders) که تمرکز آن بر روی این چهار ابرقهرمان دنیای مارول است، ساخته و اواخر سال ۲۰۱۷ از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده