نویسنده: سجاد پاک آیین
// چهار شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۲

دیسک هدست پلی استیشن VR در آمریکا دارای ۱۸ بازی خواهد بود

شرکت سونی اعلام کرد دیسک داخل جعبه هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR حاوی ۱۸ بازی در کشور آمریکا خواهد بود. برای مطالعه جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

شرکت سونی قصد دارد برای هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR دیسکی حاوی چند بازی دمو عرضه کند. در این دیسک دموی بازی‌های Resident Evil 7 و Eve: Valkyrie و Rez Infinite قرار دارند. عرضه این دیسک در اروپا تأیید شده است و امروز شرکت سونی اعلام کرد این دیسک برای آمریکا با تعداد بازی بیشتری نسبت به اروپا منتشر خواهد شد. براساس اعلام شرکت سونی، تعداد ۱۸ بازی دمو برای کشور ایالات متحده منتشر خواهد شد. این بازی‌ها به بازیکنان کمک خواهد کرد که با کنترلرها و فضای بازی‌های واقعیت مجازی آشنا شده و بازی‌های مورد علاقه خود را انتخاب کنند. این دیسک در روز عرضه هدست پلی‌استیشن VR همراه دوربین و کنترلرهای موو عرضه خواهد شد.

هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR در روز ۲۲ مهر عرضه خواهد شد. برای اجرای بازی‌های این هدست به کنسول پلی‌استیشن 4 و دوربین پلی‌استیشن و برای اجرای بعضی از بازی‌ها به کنترلرهای موو نیاز خواهد بود. هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR با قیمت ۴۰۰ دلار برای فروش قرار گرفته است و باندل ویژه این هدست همراه دو کنترلر موو، دوربین پلی‌استیشن و بازی Playstation VR Worlds با قیمت ۵۰۰ دلار قابل خرید است. 

شما می‌توانید نام بازی‌های دموی داخل دیسک هدست پلی‌استیشن VR را در پایین مشاهده کنید:

Allumette

Battlezone

Driveclub VR

Eve: Valkyrie

Gnog

Harmonix Music VR

Headmaster

Here They Lie

Job Simulator

Playstation VR Worlds

Resident Evil 7: Biohazard - Kitchen Teaser

Rez Infinite

Rigs Mechanized Combat League

Thumper

Tumble VR

Until Dawn: Rush of Blood

Wayward Sky

Within


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده