نویسنده: معین کلهری
// چهار شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۲

پلی استیشن VR شامل یک دیسک دموی رایگان است

اخیراً اعلام شده پلی‌استیشن VR یک دیسک دموی رایگان را هم شامل می‌شود که دارای هشت بازی مختلف است. این مورد، به‌اعتقاد سونی «دید واقعی» از دنیای واقعیت مجازی برای بازیکنان فراهم می‌کند.

کمپانی سونی، روز گذشته رسماً اعلام کرد برای هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR یک دیسک دموی رایگان که شامل هشت بازی است، در دسترس قرار می‌گیرد. سونی فکر می‌کند که این دموی رایگان، توصیفی حقیقی از واقعیت مجازی برای کاربران است. شما می‌توانید لیست و توضیحات این بازی‌ها را در ادامه مشاهده کنید.

DriveClub VR - استودیوی اولوشن

حس سرعت با اکتان بالا را به‌صورتی کاملاً متفاوت تجربه کنید. شما این بازی را پیش‌تر، بدین‌گونه ندیده بودید!

DriveClub Vr

PlayStation VR Worlds - استودیو لندن

در این دمو، شما باید در آب‌های پرخطر اقیانوس شنا کنید. یکی از پنج تجربه‌ برتر VR که به‌عنوان یک بازی کامل در دسترس است. چشم‌اندازهای فوق‌العاده به‌همراه یک راز گمشده منتظر شما هستند.

PlayStation VR Worlds

RIGS Mechanized Combat League - گوریلا گیمز

در مبارزه‌های سرعتی، به استاد پیچیده‌ترین ماشین‌های جنگی و ورزشی که تاکنون درست شده، بدل شوید. این آینده ورزش است.

RIGS Mechanized Combat League

Tumble VR - سوپرمسیو گیمز

به‌کاوش ابعادِ جدیدی از دنیای پازلی کلاسیک به‌صورت دید سه بعدی بپردازید. این بازی مهارت‌های فیزیکی و ذهنی شما را به‌چالش می‌کشد.

Battlezone

Battlezone - استودیو ریبلیون

نبردهای فردا را امروز با تانک‌های نیرومند کبرا تجربه و تمامی موانع پیش‌روی را نابود کنید. اخیراً هم اعلام شده که این بازی، به‌صورت فیزیکی در بریتانیا عرضه می‌شود.

Battlezone

EVE: Valkyrie - سی‌سی‌پی

در میان ستاره‌ها بروید و در یک جنگ عصبی-فضایی و بین ازدحام دشمنان، آن‌ها را نابود کنید و بتازید. این بازی از قابلیت بازی بین-پلتفرمی پیشتیبانی می‌کند.

EVE: Valkyrie

Wayward Sky - اوبر اینترتیمنت

در میان زیبایی‌ ابرها اوج بگیرید و در یک قلعه منسوخِ معلق به‌دنبال پدرتان بگردید! این بازی مشترکاً از دید سوم و اول شخص استفاده خواهد کرد.

Wayward Sky

Headmaster - فریم اینتراکتیو

در نقطه بهبود مهارت‌های فوتبالی، با سر خود به توپ ضربه بزنید. به‌نظر که هیجان‌انگیز می‌رسد! در این بازی، موانع مختلفی جلوی شما قرار می‌گیرند که واقعاً هم سرگرم‌کننده هستند.

HeadMaster

پلی‌استیشن VR در تاریخ ۱۳ اکتبر ۲۰۱۶ (۲۲ مهر ۱۳۹۵) با قیمت ۳۹۹ دلار عرضه می‌شود. اما یک باندل جدا هم برای آن منتشر خواهد شد که شامل دو کنترلر پلی‌استیشن Move، پلی‌استیشن کمرا و بازی‌های پلی‌استیشن ورلد با قیمت ۵۰۰ دلار است. هدست یادشده، در مراسم نشست پلی‌استیشن حضور دارد و با احتمال معرفی پلی‌استیشن نئو ما می‌بینیم که این هدست با کنسول جدید، چگونه کار می‌کند.

از آنجایی که نئو مشخصات قوی‌تری نسبت به پلی‌استیشن 4 معمولی دارد؛ ممکن است بازی‌های VR هم بر روی آن بهتر جلوه و عمل کنند. ولی هنوز هیچ موردی توسط سونی تایید نشده است.

شما چه فکری می‌کنید؟ نظرات خودتان را با زومجی در میان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده