نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۸

مجموعه بلوری فیلم های Final Fantasy منتشر خواهد شد

خرده فروشی آمازون اخیرا کالکشن فیلم‌های فاینال فانتزی (Final Fantasy) را به محصولات خود اضافه کرده است. با این حال اسکوئر انیکس این خبر را تاکنون رسما تایید نکرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

خرده فروشی آنلاین آمازون کالکشن بلوری فیلم‌های Final Fantasy محصول کمپانی اسکوئر انیکس را به لیست محصولات خود اضافه کرده است. این کالکشن شامل سه انیمیشن فاینال فانتزی ۷: ظهور کودکان (Final Fantasy VII: Advent Children)، فاینال فانتزی: ارواح درون (Final Fantasy: The Spirits Within) و کینگزگلیو: فاینال فانتزی 15 (Kingsglaive: Final Fantasy XVمی‌شود. این کالکشن تاریخ انتشار و قیمتی در حال حاضر ندارد اما شرح محصول بر روی انیمیشن Kingsglaive که پیش درآمد بازی Final Fantasy XV است، تمرکز دارد. در شرح این کالکشن آمده است:

همه فیلم‌های Final Fantasy اکنون در کنار هم یک کالکشن را تشکیل داده‌اند. این کالکشن براساس مجموعه‌ی محبوب و پرفروش بازی‌های کامپیوتری Final Fantasy ساخته شده است که تجربه‌ای منحصر به فرد ماجراجویانه، فانتزی و جنگ و نبرد بین قهرمان‌های مختلف محبوب دنیای فاینال فانتزی و نیروهای شر را به شما می‌دهد.

داستان انیمیشن Kingsglaive در سرزمین لوسیس اتفاق می‌افتد که یک کریستال مقدس در آن وجود دارد و لشکریان امپراطوری نیفهیم سعی دارند تا آن را تصاحب کنند و به همین دلیل هم جنگ سختی بین این دو منطقه اتفاق افتاده است. شاه رجیس (با صداپیشگی شان بین) به تعدادی از سربازان ارشد خود که با لقب Kingsglaive شناخته می‌شوند، دستور می‌دهد تا با استفاده از قدرت‌های جادویی پادشاه، در برابر لشکریان دشمن از شهر اینسامنیا دفاع کنند. شرایط به گونه‌ای پیش می‌رود که شاه رجیس فقط در صورتی می‌‌تواند حکومت خود را حفظ کند که شرایط دشمن را بپذیرد؛ یعنی تمامی شهرهای دیگر به جز پایتخت را تسلیم و با ازدواج پسرش با لونافریا (شاهزاده سابق حکومت تنبرا که اسیر امپراطوری نیهفیم است با صداپیشگی لنا هیدی) موافقت کند. با این حال دسیسه‌های پادشاه نیفهیم، شهر اینسامنیا را به یک میدان نبرد اساسی تبدیل می‌کند که نیکس (با صداپیشگی آرون پال) و همراهانش در گروه Kingsglaive باید برای نجات آن با تمام توان خود مبارزه کنند.

Final Fantasy Blu-Ray Movie Collection Listed

انیمیشن Final Fantasy VII: Advent Children در سال ۲۰۰۵ منتشر شد که حوادث آن پس از اتفاقات بازی رخ می‌‌دهد که در آن شخصیت‌های بازی موفق به شکست سفیراث شدند و در پی آن شهر میدگار نابود گشت. انیمیشن Final Fantasy: The Spirits Within در سال ۲۰۰۱ با حضور بازیگران و ستارگان سینما منتشر شد که با وجود آن چندان نتوانست موفق ظاهر نشد. آمازون پیش از این اعلام کرده بود نسخه مستقل بلوری دو انیمیشن Final Fantasy VII: Advent Children و Final Fantasy: The Spirits Within در تاریخ ۴ اکتبر منتشر خواهد شد. کمپانی اسکوئر انیکس تاکنون داشتن برنامه‌ای برای انتشار کالکشن بلوری فیلم‌های Final Fantasy را تایید نکرده است.

چندی پیش، کمپانی اسکوئر انیکس خبر تاخیر انتشار بازی Final Fantasy XV را رسما تایید کرد و این بازی قرار است در تاریخ ۲۹ نوامبر ۲۰۱۶ (۹ آذر ۱۳۹۵) در سراسر جهان برای پلی‌استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر و عرضه شود. هاجیمه تاباتا، کارگردان بازی Final Fantasy XV، در مورد دلیل تاخیر این بازی گفته است:

این تاخیر باعث خواهد شد تا تیم سازنده بازی بتوانند آن را با کیفیت بهتری عرضه کنند و همچنین آزمایش‌های مربوطه را انجام دهند تا بازی دقیقا با همان کیفیتی که طرفداران و سازندگان انتظار دارند عرضه شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده