// شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۰

بازی Overwatch را به مدت محدودی رایگان تجربه کنید

مدتی پیش خبری منتشر شد مبنی‌بر در دسترس قرار گرفتن رایگان بازی Overwatch برای کاربران به مدت محدود و حال، این بازی تا تاریخ ۲۲ شهریور ماه بر روی کنسول‌ها رایگان شده است. با زومجی همراه باشید.

در گذشته خبری منتشر شد حول بازی Overwatch. در این خبر خواندیم که استودیو بلیزارد، ناشر و سازنده بازی Overwatch، قصد دارد این بازی را به مدت محدودی به صورت رایگان در اختیار کاربران پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان قرار دهد. حال این بازی تا روز دوشنبه ۲۲ شهریور ماه (۱۲ سپتامبر میلادی) به صورت رایگان در دسترس عموم قرار گرفته است. کاربران پلی‌استیشن 4 می‌توانند با مراجعه به بخش Overwatch Free Weekend در فروشگاه خود این بازی را با حجم ۹ گیگابایت و کاربران ایکس‌باکس وان با مراجعه به بخش Overwatch Free Weekend در فروشگاه خود آن را با حجم ۱۵ گیگابایت دانلود کنند. همچنین کاربران پلی‌استیشن 4 نیازی به داشتن اشتراک پلاس ندارند ولی کاربران ایکس‌باکس وان باید اشتراک گلد داشته باشند.

این نسخه ویژه که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده شده شاید کامل نباشد ولی اکثر بخش‌ها را در اختیار دارد. در این نسخه شما دسترسی کامل به تمامی نقشه‌ها از جمله نقشه جدید Eichenwalde و شخصیت‌های بازی دارید. همچنین حالت‌های Quick Play، Custom Games، AI matches، Weekly Brawl و حالت تمرینی کاملا برای این دسته از کاربران قابل بازی خواهد بود. از طرفی این نسخه به هیچ‌وجه تروفی و اچیومنت‌های شما را ثبت نمی‌کند ولی، پیشرفت و لول‌های شما یا صندوق‌هایی که باز می‌کنید تماما حساب شده و اگر بازی را خریداری کنید، می‌توانید از ادامه پیشرفت‌های خود به بازی کردن بپردازید.

در این راستا یک تخفیف به صورت محدود تا تاریخ ۲۷ شهریورماه (۱۷ سپتامبر میلادی) برای بازی Overwatch در نظر گرفته شده که علاقه‌مندان می‌توانند این بازی را با قیمت ۵۰ دلار از فروشگاه رسمی بازی یا خرده فروشی‌ها تهیه کنند. در سایر اخبار این بازی خواندیم که در جریان یک بروزرسانی فصل دوم حالت رقابتی بازی نیز به همراه نقشه Eichenwalde عرضه شده است. در این بروزرسانی شاهد یک سری تغییرات در حالت رقابتی و ضعیف شدن و قوی شدن بعضی از شخصیت‌های بازی هستیم. از سوی دیگر این بازی بسیار موفق توانسته بیش از ۱۵ میلیون کاربر را بر روی هر سه پلتفرم‌هایی که عرضه شده، جذب خود کند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده