نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۱

نسخه طولانی‌تر فیلم Ghostbusters با عنوان Answer the Call تایید شد

کمپانی سونی نسخه طولانی‌تر فیلم شکارچیان روح (Ghostbusters) را با عنوان Ghostbusters: Answer the Call تایید و تاریخ انتشار آن را اعلام کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

کمپانی سونی فیلم Ghostbusters: Answer the Call، نسخه طولانی‌تر بازسازی فیلم محبوب Ghostbusters که در تابستان امسال به روی پرده رفته است، تایید و معرفی کرد. این نسخه جدید از فیلم که شامل تصاویری است که در نسخه اکران شده آن وجود نداشت و به آن اضافه شده است، نسخه دیجیتالی آن قرار است در تاریخ ۲۷ سپتامبر (۶ مهر) و نسخه بلوری آن در تاریخ ۱۱ اکتبر (۲۰ مهر) منتشر خواهد شد. زمان نسخه جدید فیلم Ghostbusters بیش از سه ساعت است که از جمله ویژگی‌های این نسخه وجود چند Gag Reel (ویدیوهایی شامل اشتباهات و خطاهای بازیگران در حین فیلم‌برداری)، ۴ صحنه حذف شده از فیلم و ۱۱ صحنه متفاوت و جایگزین در فیلم که می‌توان به آن اشاره کرد، در این نسخه وجود دارد. طبق خبری که که وب‌سایت کولیدر منتشر کرده است، بیش از یک ساعت به زمان فیلم با صحنه‌های حذف شده و جایگزین اضافه شده است، اما هنوز زمان دقیق این نسخه به طور رسمی مشخص و اعلام نشده است.

در نسخه The Answer the Call شاهد مصاحبه با سازندگان فیلم و همچنین گالری تصاویری با کیفیت بالا از این فیلم هستیم. سونی اطلاعات مختصر و مفیدی از آنچه که در این بسته و نسخه وجود دارد و در آن گنجانده شده است را منتشر کرده است. اطلاعات نسخه بلوری Answer the Call به شرح زیر است:

  • نسخه طولانی‌تر فیلم Ghostbusters به همراه نسخه اکران شده آن
  • دو Gag Reel فراموش نشدنی از شکار ارواح
  • ۴ صحنه حذف شده از فیلم
  • ۱۱ صحنه جایگزین و متفاوت در فیلم و بیش از ۶۰ دقیقه صحنه‌های طولانی‌تر و جایگزین در فیلم
  • ۶ صحنه بامزه خنده‌دار از پشت صحنه فیلم
  • ۵ فیلم کوتاه فراطبیعی که شامل کریس همسورث، The Ghosts of Ghostbusters، تیم را ملاقات کن، جلوه‌های بصری: ۳۰ سال بعد و زمان ماده چسبناک سبز رنگ است، می‌شود
  • شرح و تفسیر سازندگان فیلم، از فیلم
  • گالری تصاویر

Ghostbusters: Answer the Call

فیلم Ghostbusters به کارگردانی پل فیگ، در ماه جولای امسال به روی پرده رفت. در این فیلم بازیگرانی چون ملیسا مک‌کارتی، لزلی جونز، کیت مک‌کینون، کریستن ویگ و کریس همسورث به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم تاکنون موفق به فروش کمی بیش از ۲۱۷ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی شده است. در پی عملکرد نه چندان خوب فیلم Ghostbusters در زمان اکرانش، به نظر می‌رسد ادامه این فیلم ساخته نخواهد شد و ادعا شده است که این فیلم پول زیادی را از دست داده است، هرچند سونی این خبرها را تاکنون تکذیب کرده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده