نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۳

ادامه فیلم Ghostbusters ساخته خواهد شد

با وجود شروع نه چندان قوی در باکس آفیس آمریکا و دریافت نقدهای متوسط، کمپانی سونی در نظر دارد ادامه فیلم شکارچیان روح (Ghostbusters) را تولید و اکران کند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

فیلم Ghostbusters با تمامی حواشی این آخر هفته سرانجام اکران شد و توانست در ۳ روز نخست اکرانش ۴۶ میلیون فروش کند اما نتوانست به صدر جدول باکس آفیس برسد، طبق خبری که منتشر شده است،  ظاهرا فروش این فیلم در ۳ روز نخست اکرانش برای کمپانی سونی کافی بوده تا تصمیم به ساخت ادامه این فیلم بگیرد. روری بروئر، رئیس توزیع جهانی سونی، به وب‌سایت درپ (TheWrap) گفت:

فیلم Ghostbusters در دنیا سر زنده و  خوب ظاهر شده است. من انتظار دارم فیلم Ghostbusters تبدیل به یک برند و مجموعه بسیار مهم [برای سونی] شود. در حالی که هنوز هیچ چیز به صورت رسمی اعلام نشده است، هیچ شکی در ذهن من وجود ندارد که ادامه آن اتفاق خواهد افتاد و ساخته می‌شود.

فیلم Ghostbusters نتوانست در این آخر هفته انیمیشن زندگی مخفی حیوانات خانگی (The Secret Life of Pets) محصول کمپانی یونیورسال را شکست دهد و با اختلاف نسبتا کم در رتبه دوم جدول باکس آفیس آمریکا قرار گرفت، اما این فیلم توانست بیشترین فروش آخر هفته فیلم‌های لایو-اکشن کمدی که در بیش از یک سال اخیر اکران شده‌اند، را کسب کند. برای دانستن این مساله که آیا این فیلم در ادامه در آمریکا و جهان فروش خود را با قدرت ادامه می‌دهد و فروش آن به اندازه‌ای کافی خواهد بود که سونی دستور ساخت ادامه آن را تایید و رسما اعلام کند، تنها باید صبر کرد و منتظر خبرهای بیشتری در این رابطه بود.

منبع: IGN


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده