نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۲

جزئیات جدیدی از نینتندو NX فاش شد

با اینکه هنوز اطلاعات زیادی از کنسول جدید نینتندو که با نام رمز NX شناخته می‌شود، در دسترس نیست اما امروز جزئیات جدیدی از این کنسول فاش شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

هنوز مشخص نیست که کمپانی ژاپنی Nintendo، چه زمانی قصد دارد که کنسول جدید خود را که در حال حاضر با نام رمز نینتندو NX شناخته می‌شود، معرفی کند. می‌دانیم که این کمپانی قصد دارد که کنسول جدید خود را تا ماه مارس سال ۲۰۱۷، در بازارهای جهانی عرضه کند و فقط از گوشه و کنار شایعاتی درباره این کنسول شنیده می‌شود. بسیاری از افراد انتظار دارند که نینتندو، این کنسول را در ماه جاری میلادی معرفی کند اما با این حال هنوز هیچ چیز مشخص نیست. 

این مسئله باعث نمی‌شود که بازار شایعات پیرامون این کنسول، داغ نباشد. پس از فاش شدن تعدادی پتنت از سوی نینتندو که طراحی گیم‌پد این کنسول را نشان می‌داد و همچنین از پیشتیبانی از حرکات دست این کنسول خبر می‌داد، امروز شایعات جدیدی درباره این کنسول منتشر شده است. 

بر اساس گزارشات منتشر شده، به نظر می‌رسد بخش قابل حمل کنسول NX، دارای یک D-Pad جداگانه دقیقا مانند یک کنترلر پلی‌استیشن 4 خواهد بود و کسانی که قصد دارند کنترل و دقت بیشتری برروی بازی خود داشته باشند، می‌توانند از این D-Pad استفاده کنند.

علاوه بر این، به نظر می‌رسد کنسول جدید نینتندو، دارای یک دکمه «به اشتراک‌گذاری» یا همان Share باز هم دقیقا مانند کنترلر پلی‌استیشن 4 باشد. این دکمه به شما این اجازه را می‌دهد که از بازی خود اسکرین‌شات و ویدیو تهیه کنید و آنها را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید و یا آنها را از طریق هارد دیسک منتقل کنید. 

آخرین شایعه‌ای که در مورد این کنسول منتشر شده، توسط یک منبع معتبر داخلی به نام امیلی راجرز مطرح شده است. بر اساس گفته‌های وی، این کنسول دارای یک حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی دقیقا مانند کنسول Wii U خواهد بود. با این حال این احتمال می‌رود که این مقدار در محصول نهایی بیشتر شود.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده