نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۱

پتنت های جدید خبر از قابلیت جدا شدن D-Pad کنترلر کنسول نینتندو NX می دهند

پتنت جدیدی از کنترلر کنسول‌ نینتندو NX منتشر شده که از احتمال وجود D-Pad جدا شونده در کنترلر این کنسول می‌دهد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید. 

مدتی پیش یک پتنت در سطح اینترنت پخش شد که از احتمال پشتیبانی کنترلر کنسول نینتندو NX از حرکات دست می‌داد. حال یک پتنت جدید از کنترلر این کنسول مرموز منتشر شده است که از احتمال وجود D-Pad جدا شونده در کنترلر این کنسول خبر می‌دهد. این پتنت جدید، به شایعه‌های پیرامون این کنسول که خبر از طراحی ماژولار NX می‌دهد، رنگ و بوی واقعیت بیشتری بخشید. این خبر توسط وب‌سایت نینتندو لایف مطرح شد. 

این پتنت جدید، نشان می‌دهد که بخش D-Pad کنترلر کنسول نینتندو NX، به راحتی قابل جدا شدن است. پتنت دیگری از این کنترلر نشان می‌دهد که شما می‌توانید از ترکیب‌های مختلفی برای کنترلر خود استفاده کنید. با اینکه تاکنون Nintendo هیچ کدام از این پتنت‌ها را تایید نکرده است، با این حال این پتنت‌ها، همگی با شایعات پیرامون کنسول نینتندو NX که این کنسول را یک کنسول قابل حمل و قابل انعطاف می‌دانند،‌ هم‌سو است.

با این حال عکس‌های منتشر شده از این پتنت‌ها، به هیچ‌وجه هیچ چیزی را تایید نمی‌کنند و حتی ممکن است این پتنت‌ها مربوط به نمونه‌های آزمایشی باشند. تاریخ این پتنت‌ها مربوط به سال ۲۰۱۳ است و در سال ۲۰۱۴ در دسترس عموم قرار گرفته‌اند.

کنسول نینتندو NX برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ به صورت رسمی معرفی شد و در آن زمان نینتندو اعلام کرد که در حال کار برروی یک مفهوم کاملا جدید هستند. اوایل سال جاری میلادی نیز نینتندو تاریخ عرضه این کنسول را اعلام کرد.

نظر شما درباره این کنسول چیست؟ آيا به نظر شما این کنسول می‌تواند به یک کنسول موفق تبدیل شود؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده